[TEKİRDAĞ MT]7 Haziran Pazar Hıdrellez Şenlikleri Muratlı Buluşması..

Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
39
Özer sucuk köfte kokusu bugünden gelmeye başladı heeeee :cherry: kaçırılmaması gereken bir organizasyon.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
arkadaşlar bende gelmek isterdim ama sedat 57 ve sabri arkadaşımızın motorlarının debriyaj valatası ve bakımları var... onlarla zaman geçirteceğim.... belki başka bir organizasyonda bulusuruz....
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
istanbuldan gidecek olanlar varsa haberleşlse bence daha güzel olur :cat:
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
bi aksilik olmazsa 5-6 arkadaş ile bizde gelicez.. inanlı çeşmesini özledim:)
 
Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
445
bu hafta biz gelemicez bi dahaki hafta kastro gezisinde görüşmek üzere size iyi eğlenceler :)
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
39
Özerim saolsun Lüleburgaz motosiklet kulübü yetkililerimiz sitemizde tüm üyelerimize bilgilendirme mesajı göndermişler organizasyonla ilgili.Lüleburgaz motosiklet kulübü başkanı ibrahime vede başkan yardımcımız tuncay abiye vede genel sekreterimiz ufuğa teşekkür. Yer : MURATLI-Tekirdağ
Hareket Yeri : Altılar BP Benzinliği
HareketTarihi : 07.06.2009
HareketSaati : 12:00
Ek Bilgi : 31. Muratlı Hıdrellez Şenliklerine Muratlı ve Tekirdağ Motosiklet grubu güzel bir organizasiyon yapmış. Geçen hafta bizleri yalnız bırakmayan arkadaşlarımızı bizde bu hafta yalnız bırakmayalım. Saat 12.00 teker dönüş saatidir. Lütfen o saatte Altılar BP benzin istasyonunda hazır olalım. Kişi başı 15 TL dir. Yemek Menüsü oldukça uzun....kimse aç kalmayacak yani... Hepinizi bekleriz.


Ünal Restorant Fİyat Listesi; Menü Sabit Fİyatlı Olarak alınmıştır. Sucuk Köfte (2 ad Kasap Köfte) Yogurt SAlata Kola (Şişe) 250 gr Kuzu ÇEvirme Su(Sınırsız) Meyve Çay,Kahve Ve İkramlar... Fiyat;Sadece 15 Lira

Daha fazla detay için aşağıdaki linki tıklayınız.

http://www.motosiklet.net/forum/etk...r-hidrellez-senlikleri-muratli-bulusmasi.html
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
anlaşşılan istanbuldan eşiyle birlikte gelen yok :(
yanıma yol arkadaşı arıyorumda :D:mrgreen:
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
39
Bu konuyla ve bir çok tanıtım olayında çok emeği geçen cansu kardeşimede TEŞEKKÜRLER.:cherry:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
anlaşşılan istanbuldan eşiyle birlikte gelen yok :(
yanıma yol arkadaşı arıyorumda :D:mrgreen:

Kısmet olursa, 2 motor 4 kişi olarak saat 10'da, eski muayene istasyonunun ilerisindeki shell'de olacağız. 6 motor daha gelecek, orada buluşacağız.
Beraber ufak ufak gazlarız. :wiinkk:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Henüz GEldim. Konser Alanında Stand kurduk. Tİcaret Yaptım Biraz Şimdi uyuyacagım ama Sanırım Büyük Bİr Organizasyon Olacağız.. Teşekkürler HErkese Bir KEz DAha.. KAzaSız Belasız!!! :)
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
Kısmet olursa, 2 motor 4 kişi olarak saat 10'da, eski muayene istasyonunun ilerisindeki shell'de olacağız. 6 motor daha gelecek, orada buluşacağız.
Beraber ufak ufak gazlarız. :wiinkk:

kısmetse artık orada buluşuruz :pale:
ben ve eşim e5 ten gideceğiz ama çatalca tarfından geldiğimden silivriden e5 e dahil olacğız :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst