Ben de M diyeyim 
Bu arada güzel uygulama, tebrik etmek lazım :cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------
2. hakkım olarak yine M :mrgreen:
Bu arada güzel uygulama, tebrik etmek lazım :cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------
2. hakkım olarak yine M :mrgreen: