Tek Teker

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yetenek var ama akıl yok. bari hiç olmazsa hani şurda 2 satır okumuş olsaydın ya da okuduğunu aklında tutsaydın da bi koruma kullansaydın ama yok yaaa, kask takarsan yüzünü kim görecek di mi? karizmanı seviyorsan koruyucu bişey kullan. meselaaaa, akıl(!)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
siteden mert isimli arkadaşta bu tip hareketleri henüz bisikletle yapabilmesine rağmen kaskını takıyor..

DSC00356.jpg
 
Katılım
27 Eyl 2008
Mesajlar
51
Yaptığı hareket hoş ve estetik görünüyor bazen değişiklik yapmak gerekiyor motor üzerinde farklı heyecanlar arıyoruz ama herzamanki başkalarına hava atmak uğruna canımı tehlikeye atmamalıyız LÜTFEN KASKIMIZI TAKALIM
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Faciaya dönüşmese bari gençler örnek almasa iyidir.

örnek alsınlarda trafikte yapmasınlar.cezası çok fazla:cherry:tehlikeli araç kullanmaktan yazıolar...nerden mi biliyorum?..:cherry:
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
25
abı merak etmeyın gencler daha cok yapıo bole seylerı kendımden bılıorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst