Tek Teker

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ne kask var ne bişi hem de Teker yapıyor.. Düşse Ne oLacak acaba :farao:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok manidar....
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
şu motor fena kafa dikiyo ya sedat kny biz de bi ara bizde deniyek:D

ben motorumda gaza basmaya kıyamiyorum sen bana teker diyosun ya:queen::queen::queen: benim teker yapmaya çaliştigimi gören olmuşmu ne işim var benim tekerle istedmeyle ya:queen::queen:ben bi kere teker yaptim onada teker denirse pionerr 200 diye bi motor vardi bi abimizde biliyodum onun teker canavari oldugunu debriyaji biraz hizli biraktim ön kalkti indi o kadar başkada ugraşmadim...
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
haha insan motorunu zorlamazmı ya sende motor delisi:D ben trafikte fln daralınca teker koyuyom ama acemice sol agayıma güvensem yapıcamda işte ama çok zevkli bişi ya çok sarıyo yokuş çıkarken benim motor istemeden teker yapıyo zaten:D
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
haha insan motorunu zorlamazmı ya sende motor delisi:D ben trafikte fln daralınca teker koyuyom ama acemice sol agayıma güvensem yapıcamda işte ama çok zevkli bişi ya çok sarıyo yokuş çıkarken benim motor istemeden teker yapıyo zaten:D

ben kendi ömrümü ve motorumun ömrünü cok düşündügümden tekerden uzagim biraz:):p
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
ben kendi ömrümü ve motorumun ömrünü cok düşündügümden tekerden uzagim biraz:):p

ya bırak ya sen onu düşündükce bişi oluyo aman cizilcek aman bilmem ne dedikce ona bişiler oluyo bana hep diyolardı bak motoruna çok önem veriyon başka bişi düşünmüyon ya yeni evlendim hatun bana bakıyo ben motora:D düşün paso yıka sil heryani mis aga sonra ben bi patladım arabaya kafadan o günden sonra artık camurlu geziyom:D ciziklerle yaşıyom:p dünya malına fazla deger verme yanarsın bozulcak cizilcek die mızmızlanmam
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
fotolardan anladıgım kadarıyla arkadaşta bu konularda biraz yetenek var gibi gozukuyor ama her ne olursa olsun kasksız bu işleri yapmasın. isterse donla binsin ama kaskını mutlaka taksın.

bu arada hareketlere yorumum ise ayakta gittigi tekerler gayet başarılı gözüküyor.
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cidden nasıl yapıyorlar anlamıyorum:p
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
712
dewam et dostum!
hep tek teker git boş bulduun yerde yapıştır gazı! arabaların arasından hızlı gec
we bunları yaparken asla kask takma !
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
29
allah göstermesin yere bi düşsen karpuz gibi yarılacak kafan...teker yapma diyen yok ama bari kask tak..!
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
teknıgını bıldıkten sonra moped dahi kafa diker,
ama lüzümsüz,

yok yere motoru yormaktan başka dişlileri zedelemekten başka yapılan bişiy yok,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst