- Katılım
- 5 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,882
- Konu Yazar
- #1
şu motor fena kafa dikiyo ya sedat kny biz de bi ara bizde deniyek![]()
haha insan motorunu zorlamazmı ya sende motor delisiben trafikte fln daralınca teker koyuyom ama acemice sol agayıma güvensem yapıcamda işte ama çok zevkli bişi ya çok sarıyo yokuş çıkarken benim motor istemeden teker yapıyo zaten
![]()
ben kendi ömrümü ve motorumun ömrünü cok düşündügümden tekerden uzagim biraz![]()
gerek yok böyle hareketlere aslındar:
dewam et dostum!
hep tek teker git boş bulduun yerde yapıştır gazı! arabaların arasından hızlı gec
we bunları yaparken asla kask takma !
ben kendi ömrümü ve motorumun ömrünü cok düşündügümden tekerden uzagim biraz![]()
gerek yok böyle hareketlere aslındar: