- Katılım
- 14 Ara 2012
- Mesajlar
- 1,522
- Konu Yazar
- #21
hocam motoru yatırdığınızda dengesiz bir güç getirmiyor mu?
Fazla yük koymuyorum zaten,ama 50 kg'yi geçersem kalkışta yada virajlarda biraz sorun olabilir
Ama şu anki gidişatta hiçbir sıkıntı yok,özellikle viraşlar çok stabil,sınırları bildikten sonrada sorun olmaz
Ayni motor gibi dururken ağırlığı var,ama yola çıkınca bu kayboluyor