Tek teker motosiklet römorku

Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
hocam motoru yatırdığınızda dengesiz bir güç getirmiyor mu?

Fazla yük koymuyorum zaten,ama 50 kg'yi geçersem kalkışta yada virajlarda biraz sorun olabilir
Ama şu anki gidişatta hiçbir sıkıntı yok,özellikle viraşlar çok stabil,sınırları bildikten sonrada sorun olmaz
Ayni motor gibi dururken ağırlığı var,ama yola çıkınca bu kayboluyor
 
Katılım
26 Eyl 2014
Mesajlar
499
Tasarım süper olmuş. Bende de 2 tekerli bir romork var ama bağlantıyı biz şaseden yapmıştık ve ağır olduğu zaman motorun ön tekeri yere değmiyordu , ben en iyisi kolları sıvamaya başlıyım :)
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Fazla yük koymuyorum zaten,ama 50 kg'yi geçersem kalkışta yada virajlarda biraz sorun olabilir
Ama şu anki gidişatta hiçbir sıkıntı yok,özellikle viraşlar çok stabil,sınırları bildikten sonrada sorun olmaz
Ayni motor gibi dururken ağırlığı var,ama yola çıkınca bu kayboluyor

hayırlısı olsun kazasız belasız. işciliğiniz çok iyi hakkaten
 
Katılım
24 Ocak 2015
Mesajlar
15
Son hali mutşeme işini depolama anlamında kolaylaştırıcek gibi gözüküyor :)
Birde arkada römork varken playı römorka takman gerekecek diye düşündüm :thumleft:
 
Katılım
26 Eyl 2014
Mesajlar
499
Motosiklette römork yüzünden polisle haşir neşir olmayalım :silent: Topcase (Türkçe'si tam olarak ne bilmiyorum) için bile izin almak gerekicek deniyordu oradan aklıma takıldı.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba,

gözlerim parlamış konuya bakarken,sevgili anneciğim "noldu" dedi, merak etti geldi ekrana baktı o derece :mrgreen:

Ellerinize sağlık , ba-yıl-dım.

Kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Keşke insanlar birsürü gereksiz konularla haşırneşir olacağına böyle şeylerle uğraşsa,daha neler yapılır neler
Herkese teşekkürler...
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Eline sağlık harika gerçekten.
Ancak yasal mı. Şurda arabaya bir çeki demiri taktırdık 1400e geldi evrak ıvır zıvır.
Hiç çevirmeye denk geldin mi
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
İki teker motosikletlere römork takılamaz yasal değil,ama bunu yapmamada engel değildi
Benim gibi bağ bahçede kullanıcaksanız sorun olmaz,yasalar karayolları için değilmiydi :)
Uzun yolculukta henüz kullanmadım,lastik patlarsa sorun olur

Ufak olması sorun olduğundan işi biraz büyüttüm :cherry:

WP_20150918_055.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vay be mükemmel olmuş belki bunun sayesinde babamı skuter sevdasından vazgeçirebilirim. :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst