Tek teker denemesi ve sonuc husran

Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Korumaların önemini yaşayarak öğrenmiş biri olarak bu görüntüye şaşırmadım. Amerikeda polis acemi yabancı olduğum için ceza yazmamıştı. Durdurulma sebebim, kask takmamak değildi, kafamda en iyilerinden biri vardı ama o eyalette polis tarafından onaylanmış bir markalı Mont Giymemek ceza gerektiriyormuştu, kask takmak isteğe bağlı imişti:silent::silent:
Görüntülerdeki şahsa acil şifalar dileyelim, umarım kafatasında ve boynunda birşey yoktur. Gerçi sıfatı değiştirdi o kesin:silent:

Koruma koruma koruma!!! Kaskı zaten saymıyorum:cat:
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
3
demekki ne kadar tecrübe olursa olsun her zaman dikkat şart
bu arada bilinçsizce yani kasksız korumasız motor kullandığım günlerde çok şanslıymışım
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
3
bu arada bir arkadaşın imzasında görmüştüm
kola takılan kask kafayı korumaz diye aynen katılıyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok canım, elimde kalırsın sonra, mazallah.. :queen::queen::queen: Nazlısındır da sen şimdi.... :cherry::cherry:

Şİmdi nasıl söylesem :cherry: Ben sizden az bişi tırsıyorumda :cherry: o yüzden iğne yapmayın
 
Katılım
10 Kas 2007
Mesajlar
98
ya anlamadıgım cok kısa bır kazaydı ve fazlada suruklenmedı nasıl bu hale geldı ya anlayamadım valla
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Latif bazen bende özeniyorum bu teker işine yani canım çekiyor, hani diyorlar ya teker motorun aksesuarı diye öyle bir istek işte.

Ama böyle üst saksıyı kırmaktan da çok tırsıyorum:cherry:

Teker kursu felam olsada gitsek:p

abi ozaman sana bi onerim var...efendi_iso tek teker kursu verecek bana sende gel:queen::queen:
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen::mrgreen:Motora mı acıdın sende:mrgreen:

Hocam valla motoru bilmem de adam çok kötü oldu.:pale:Kask takmayanlar izlesin bu videoyu ne kadar yavaş düştü ama kask yoktu ne hale geldi adam..Valla bi an kendi suratım gitmiş gibi hissettim çok kötüydü ya:pr:

tabıkıde motora acıdım..adama neden acıyım kı?acımamm ıcın bı sebeb yok...ama sunu asla unutmayın bu teker yapan kısı turk olsaydı ve yabancı bı forumda yayınlansaydı sızın kadar ıyımser dusunmezlerdı...
kımseye kask tak takmazsan ıı olmaz gıbısınden bısıler soleme luxumuz yok... herkesın kendı aklı var fıkrı var..
ama su bı gercek forum kuralı gıbı olmus artık kask takmayan kınanıyo... emınım kınama yapan bırcok kısıde kask kullanmıyodur...:farao:..bu arada adam guzel teker yapıyo o makınayı kaldırmak kolay deıldır:p
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
ya anlamadıgım cok kısa bır kazaydı ve fazlada suruklenmedı nasıl bu hale geldı ya anlayamadım valla

İşte "bakkala giderken bile korumalarınızı takın!" dememizin sebebi bu... Motor dururken devirseniz bile kafayı büyük olasılıkla sertçe çarpıp aynı şey başınıza gelebilir Allah korusun. Unutmayın kafamız, bir karpuzdan sadece birazcık daha sağlam...

derin_07'den alıntı:

"..bu arada adam guzel teker yapıyo o makınayı kaldırmak kolay deıldır"

...belli...
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
tabıkıde motora acıdım..adama neden acıyım kı?acımamm ıcın bı sebeb yok...ama sunu asla unutmayın bu teker yapan kısı turk olsaydı ve yabancı bı forumda yayınlansaydı sızın kadar ıyımser dusunmezlerdı...
kımseye kask tak takmazsan ıı olmaz gıbısınden bısıler soleme luxumuz yok... herkesın kendı aklı var fıkrı var..
ama su bı gercek forum kuralı gıbı olmus artık kask takmayan kınanıyo... emınım kınama yapan bırcok kısıde kask kullanmıyodur...:farao:..bu arada adam guzel teker yapıyo o makınayı kaldırmak kolay deıldır:p

iste buda Turk olmanin en onemli ozelliklerinden biri...

neydi bir soz vardi;

Karanliga Kufredecegine Bir Mumda Sen Yak!!!
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İşte "bakkala giderken bile korumalarınızı takın!" dememizin sebebi bu... Motor dururken devirseniz bile kafayı büyük olasılıkla sertçe çarpıp aynı şey başınıza gelebilir Allah korusun. Unutmayın kafamız, bir karpuzdan sadece birazcık daha sağlam...

derin_07'den alıntı:

"..bu arada adam guzel teker yapıyo o makınayı kaldırmak kolay deıldır"

...belli...

sen kaldırabılırmısın?...............
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
sen kaldırabılırmısın?...............

Hayatım boyunca böyle akrobatik işler için bir heves taşımadım. O kadar risk almak saçmalıktan başka bir şey değil... Motorunun, kafanın dağılabileceğini bilerek bu işi yapmaya çalışmak akıllıca gelmiyor bana. Ha, dublörsündür, yapman lazım, para kazanıyorsun bu işten, onu anlayabilirim. Ama hava olsun, adrenalin olsun diye yapılıyorsa zırvalık. Daha alınabilecek ne riskler var, daha zevkli, bir bilsen.... :rendeer:


Zaten Türkiye'de motor sürmek gibi yeterince tehlikeli bir halt işleyip duruyoruz, riskleri arttırmanın bir alemi var mı? Yabancı bir sitede izlediğim videoda eleman teker yapıp düşüyor, sonra diyor ki, "ben yaptım siz yapmayın, motoru da sattım zaten, bir daha mı tövbe..." Bunları söylemek istemiyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o zaman yapmadıgın ve yapmıyacannn bı ıs ıcın neden ıı yada kotu yorumu yapıyosun ki ?
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Yapmadığımı, veya yapamadığımı söylemedim ki sana ben :)

Yapmayacağımı (uzun süredir de yapmadığımı) anlamışsındır... :)
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben sana yapamazsın demedım kı!!!!yapmıyacağın dedım...

nıtekım adam dusmeseydı brawo be koca motoru nasıl tekere kaldırdı ama tabı kask taksa daha ıı olcaktı ...dıcektık..adam dustu buyuk aptallık teker tehlıkelı hele bıde kask takılmıyosa dahada tehlıkelı oluyo....oldu...

genel anlamda soyluyorum bunu kımse uzerıne alınmasın..ama hayatında teker yapmamıs,tekerı sadece foto ve vıdeolarda gorüp bu ii bu kotü bu dogru bu yanlıs demeye hakkımız yok.....
dedigim gibi genel bır yorumdur !!!! sımdı ben teker yapıyom,bılıyorum,gıbısınden yorum yapmayın arkadaslar.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
2
kaza kötü olmuş adamada yazık olmuş keşke kask taksaydı felan artık çok geç adamın pekmez akmış zaten. Ve bu kask ı bu kadar laf eden çok adam gördüm nette ama yolda gördüğümde kask ya kolda ya da cc barda yatıyor bazı larıda toplu sürüşlerde karizmayı çizdirmemek için takar.Ben bu güne kadar kimseye kask tak diye başının etini yemedim söylerim tak diye takmazsa kendi bileceği iştir . Teker konusunda da tek teker ya da bu tip hareketler insan adrenalin ve eğlence amacıyla yapar çünkü zevklidirde hem yapan hem izleyen için. bende aman aman teker çekemem ama denk geldimi öyle eğlencesine bi direkim kafayı ama çok gidemem video daki amca kadar belki biraz daha fazla giderim ama bu güne kadar düşmedim amca gibi.tek teker tehlikeli yapmaya ne gerek var dersenizde işi olmayıpta yapanlar aptaldır derseniz de ayıp olur dünyada büyük bir çevreyi aptal yapıyorsunuz . extreme spor cuların hepsi aptal o zman. Şimdi millet hemen yazar ne alakası var ayarmısın sen diye . çok alakası var örnek olarak diyorsunuz iki tekerin neyi eksik o zman koca bir dağın tepesinden yada köprüden kanyona serbest atlamamnın ne hali var otur canyonun dibinde mangal yak keyfine bak değil mi? bakın ne güzel bir orantı oldu şeyi anlarım ben iki tekerde gitmeyi severim gezmeyi severim tek teker yapmaktan korkarım dersiniz anlarım ama bu kadar da kötülemek ayıp olur bence.korku diyince yine herkes diyecek ben korkmam yediremiyecekler kendilerine ama korkmak insanı insan yapan en büyük etkenlerden biridir bunuda bilmek lazım. derin07 ye şu lafından dolayı katılıyorum amca düşmeseydi vay be adam ne tek çekti lenduha gibi motorla diye ağızım açık izlerdik ama düştü diye bu kadar laf döndü o konudan haklı bence.
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Katılıyorum ;ama bizim acil sevisimiz ,trafikteki magandaları aşıp olay yerine zamanında ulaşabilirse.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst