- Katılım
- 3 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,854
Korumaların önemini yaşayarak öğrenmiş biri olarak bu görüntüye şaşırmadım. Amerikeda polis acemi yabancı olduğum için ceza yazmamıştı. Durdurulma sebebim, kask takmamak değildi, kafamda en iyilerinden biri vardı ama o eyalette polis tarafından onaylanmış bir markalı Mont Giymemek ceza gerektiriyormuştu, kask takmak isteğe bağlı imişti:silent::silent:
Görüntülerdeki şahsa acil şifalar dileyelim, umarım kafatasında ve boynunda birşey yoktur. Gerçi sıfatı değiştirdi o kesin:silent:
Koruma koruma koruma!!! Kaskı zaten saymıyorum:cat:
Görüntülerdeki şahsa acil şifalar dileyelim, umarım kafatasında ve boynunda birşey yoktur. Gerçi sıfatı değiştirdi o kesin:silent:
Koruma koruma koruma!!! Kaskı zaten saymıyorum:cat: