- Katılım
- 9 Ağu 2013
- Mesajlar
- 36
- Konu Yazar
- #1
Arkasaından yaklaştığım, tek elle motosiklet kullanan genci tam uyaracaktım ki, boşta kalan eliyle de bira içtiğini gördüm. Kask zaten yok, elini bırakıyor ve içki içiyor. Uğradığım dumurla yoluma devam ettim. Bilmiyorum hata mı ettim. Cahillik bu seviyede olursa, denetimsizlikten mi güç alır acaba ?