Tek elle motosiklet kullanan genci tam uyaracaktım ki ...

Katılım
9 Ağu 2013
Mesajlar
36
Arkasaından yaklaştığım, tek elle motosiklet kullanan genci tam uyaracaktım ki, boşta kalan eliyle de bira içtiğini gördüm. Kask zaten yok, elini bırakıyor ve içki içiyor. Uğradığım dumurla yoluma devam ettim. Bilmiyorum hata mı ettim. Cahillik bu seviyede olursa, denetimsizlikten mi güç alır acaba ?
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Sigara içen, telefonla konuşan, yatan filan gördümde... Alkol alan ? Oha be arkadaş :mrgreen:
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
benim arkadaşıda bu DİDİ ler varya bira kutusu gibi...akşam onu görüp durdurmuşlar biramı içiyosun diye :)
 
Katılım
25 Şub 2012
Mesajlar
352
alkol alan bende görmüştüm yazın. Hatta ışıklarda muhabbet ettik, kaç basıyo abi bu, bi depoyla ne kadar gidiyo, rahat mı, ulan ne kaçar o be, sen en çok kaç gördün vs. =D
Ben kadıköyde tek elle kebap%dürüm dolu büyük tepsi taşıyan dayı görüyodum hergün =D kendisi burdaysa selam olsun'a
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
266
alkol alan bende görmüştüm yazın. Hatta ışıklarda muhabbet ettik, kaç basıyo abi bu, bi depoyla ne kadar gidiyo, rahat mı, ulan ne kaçar o be, sen en çok kaç gördün vs. =D
Ben kadıköyde tek elle kebap%dürüm dolu büyük tepsi taşıyan dayı görüyodum hergün =D kendisi burdaysa selam olsun'a

O tek elde tepsi taşıyan dayıyı ben de gördüm tepside 4 porsiyon iskender vardı :queen:

Motor tepesinde kask takmayıp alkol alana da lafım yok. Ne hali varsa görsün. Bunlar hep doğal seleksiyon.
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Bende bugun kasksiz, gozunde gunes gozlugu motor kullanan deli-kanliya, karsi seritte bekleyen otomobilimden korna calarak yan ayagin acik diye uyarmak istedim. Camdan sarkmis elimle gostererek yan ayagin acik diye uyarirken, sayin surucu bana orta parmagini gosterdi. biraz ilerde sola dogru keskin viraj vardi umarim yerleri opmemistir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst