tek başına iktidar olursam mtv ve ötv'yi kaldıracağım

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Bak başına kötü şeyler gelir, ne dediğine dikkat et :); ortaya çıkmadan önce başkalarının başına gelenleri düşün. :wiinkk:
Ben uyarımı yaptım, gene de seçime girersen oyumu sana vereceğim :thumleft:

teşekkürler panpa. parti liderlerine tüyom olsun. yüzde onbeş garanti oy.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
sayın arkadaşlar;
melmeketimizin problemleri direkt bir "yönetici" sorunu değildir,
esas sorun bunun böyle zannedilmesi kolaycılığıdır.
öyle ya; bilmemkime değil de bilmemkime oy verseler sorun çözülecek, burası 6 aya kalmadan cennet köşesi olacak :mrgreen:
geçiniz bunları;
siyasi tabloda yaşananlar bu işlerin sebebi değil, sonucudur.

ha, muhtar adayı olursa hokahey'e rey verebilirim, ayrı konu.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Guvvetlı gardaşım sen politigacı olmadığından kelli heç üzerine alınman icap etmdyyo. Amma eskaza bi
Ziyazetci falan olmaya tavessül ederzen vay haline. Hadi yine de sözümü şöyle değiştirebilirim;
Angıra sözünü Meclis kapısindzn içeri girenler eyledik. Hürmetlerle.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
sayın arkadaşlar;
melmeketimizin problemleri direkt bir "yönetici" sorunu değildir,
esas sorun bunun böyle zannedilmesi kolaycılığıdır.
öyle ya; bilmemkime değil de bilmemkime oy verseler sorun çözülecek, burası 6 aya kalmadan cennet köşesi olacak :mrgreen:
geçiniz bunları;
siyasi tabloda yaşananlar bu işlerin sebebi değil, sonucudur.

ha, muhtar adayı olursa hokahey'e rey verebilirim, ayrı konu.

muhtar olursam mahallemde özerklik ilan ederim. sonra doğru kodese. kodes hayatı yaşamak istemiyorum kankişko.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sayın arkadaşlar;
melmeketimizin problemleri direkt bir "yönetici" sorunu değildir,
esas sorun bunun böyle zannedilmesi kolaycılığıdır.
öyle ya; bilmemkime değil de bilmemkime oy verseler sorun çözülecek, burası 6 aya kalmadan cennet köşesi olacak :mrgreen:
geçiniz bunları;
siyasi tabloda yaşananlar bu işlerin sebebi değil, sonucudur.

Kuvvetmira İrşad oldu :)

Ama, içinde bulunduğumuz ve gelecekte bulunacağımız elim durumun asıl nedeninin yönetim değil, toplum olduğunu düşünüyorum. İstisnalar olmakla birlikte genel olarak ciddi ahlaki sorunlarımız olduğu, öyle veye böyle, bağnazlık, cahillik ve vurdumduymazlık hastalığına sahip olduğumuzu düşünüyorum.

Muhalif olanlar bile, bu yönleriyle pratikte yönetime destek oluyorlar, sayelerinde bu kadar güçlenebildi hükümetimiz. Velhasıl içimizdeki marazların yansımasını izlemekteyiz. "Niye böyle?" sorusunun cevabı, bulması ve kabullenmesi çok zor bir yerde saklı...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
1) sizce böyle bir vaatte bulunan bir parti lideri yüzde kaç oy alır?

2) eğer mtv ve ötv'yi komple kaldırırsak bütçe dengesi ne kadar bozulur?

3) ötv ve mtv'yi kaldırınca bütçeye bunun yerine nasıl bir katkı sağlayabiliriz?

4) ötv ve mtv'yi toptan kaldırmanın dolaylı yönden zararı var mıdır?

son günlerde kafamı meşgul eden sorular bunlar.
analiz yapabilecek olan beri gelsin!

1-Kılışdar söylerse %0,
Akşener söylerse %1
Bahçeli söylerse %2
Erdoğan söylerse %100.

2-Yüksek fiyattan dolayı satış düştüğü için çok fark etmez. O fark da, sarayın elektrik masrafını sorunsuz karşılayabilen TC bütçesini sarsmaz

3-İnşaat yerine KDV değeri yüksek sektörlere yatırım yaparsak o vergiden gelecek olan geliri kat kat yerine koyarız.

4-Vardır. İthal mal almak kolaylaşır, yurtdışına daha çok para kaçar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst