Tecrübe ( Tvs Apache & Cbf 150 )

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
aslında işin doğrusu al birini vur ötekine ... ybr diyolar bisiklet gibi her bünye kaldırmıyo..cbf diyolar sorunları var para yiyor dert keder oluyo..tvs diyolar parça sıkıntısı vibrasyon ... burada önemli olan kötünün iyisini seçmektir.. bu sorunlardan sana hangisi uyarsa onu al.. bende seçimimi titreşim ve parça sıkıntısından yaptım en azından dikkatli kullanırım parça ihtiyacını asgariye düşürürüm.. geçenlerde forma okudum tvs moto kurye 190000 de motor yapmış bu da başka bi artı karar tüketicinin
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
142
aslında işin doğrusu al birini vur ötekine ... ybr diyolar bisiklet gibi her bünye kaldırmıyo..cbf diyolar sorunları var para yiyor dert keder oluyo..tvs diyolar parça sıkıntısı vibrasyon ... burada önemli olan kötünün iyisini seçmektir.. bu sorunlardan sana hangisi uyarsa onu al.. bende seçimimi titreşim ve parça sıkıntısından yaptım en azından dikkatli kullanırım parça ihtiyacını asgariye düşürürüm.. geçenlerde forma okudum tvs moto kurye 190000 de motor yapmış bu da başka bi artı karar tüketicinin

bu arada imzana bayıldım:p
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
ayrıca şu cbf 150 yede honda kalitesi demeyin honda yapsa motor gibi motor olur .. çin malı çinde yapılıyo..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:33 ----------

bu arada imzana bayıldım:p

eğitim şart :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğru kardeş gaza bi asılıyon yağ kalmıyo bi daha asılıyon 30000 de şanzıman gidiyo ne güzel bunlar cbf nin sorunları neden kabullenmiyorsun ki bu sorunları ben uydurmuyorum kullanıcılar söylüyor.. ha bak cbf kaliteli değil demiyorum gerçekten çok konforlu (bizzat kullandım) rahat hiç rahatsız etmiyo parça bol ama sorunları var keşke olmasada bende cbf alsam

Gaza asılınca yağ kalmıyo dimi.Onun için ben 600 km'lik yolu ağustos sıcağında nerdeyse sürekli dip gaz gittiğim halde hiç yağ eksiltmemişti.Kimin şanzımanı dağılmış şimdiye kadar.Millet takmış bi yağ eksiltme sorunu diye.Ben 15 bin km cbf150 kullandım.Sınıfının en mükemmel motoru.Ben satmasaydım 40 binde motor isteseydi hiç de sorun etmezdim.Basardım parayı motoru yenileyip devam ederdim yoluma.Çünkü altımdaki honda değil başka marka motor olsaydı 40 bine gelene kadar o masrafın 3-5 katını çıkarırdı.CBF150'nin motorunu yenileme parasıyla bazı motorların sadece aynasını alabiliyosun.Yamaha MT03'ün avuç kadar ön rüzgarlık camı 600 TL.O parayla iki tane cbf150 motoru toplarsın.CBF150'ye tek bulabileceğiniz kusur 3-5 sene sonra yağ eksiltmeye başlaması.YBR - tvs apachi o kadar sürede hiç mi masraf çıkarmıyomuş.
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
142
Gaza asılınca yağ kalmıyo dimi.Onun için ben 600 km'lik yolu ağustos sıcağında nerdeyse sürekli dip gaz gittiğim halde hiç yağ eksiltmemişti.Kimin şanzımanı dağılmış şimdiye kadar.Millet takmış bi yağ eksiltme sorunu diye.Ben 15 bin km cbf150 kullandım.Sınıfının en mükemmel motoru.Ben satmasaydım 40 binde motor isteseydi hiç de sorun etmezdim.Basardım parayı motoru yenileyip devam ederdim yoluma.Çünkü altımdaki honda değil başka marka motor olsaydı 40 bine gelene kadar o masrafın 3-5 katını çıkarırdı.CBF150'nin motorunu yenileme parasıyla bazı motorların sadece aynasını alabiliyosun.Yamaha MT03'ün avuç kadar ön rüzgarlık camı 600 TL.O parayla iki tane cbf150 motoru toplarsın.CBF150'ye tek bulabileceğiniz kusur 3-5 sene sonra yağ eksiltmeye başlaması.YBR - tvs apachi o kadar sürede hiç mi masraf çıkarmıyomuş.

eee kendı agzınla soyluosun işte tek kusuru 3-5 sneye yağ eksıtmesi die :farao:
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
aslında işin doğrusu al birini vur ötekine ... ybr diyolar bisiklet gibi her bünye kaldırmıyo..cbf diyolar sorunları var para yiyor dert keder oluyo..tvs diyolar parça sıkıntısı vibrasyon ... burada önemli olan kötünün iyisini seçmektir.. bu sorunlardan sana hangisi uyarsa onu al.. bende seçimimi titreşim ve parça sıkıntısından yaptım en azından dikkatli kullanırım parça ihtiyacını asgariye düşürürüm.. geçenlerde forma okudum tvs moto kurye 190000 de motor yapmış bu da başka bi artı karar tüketicinin

Zaten bu fiyattaki motorlardan insanların çok beklentileri olmamalı bence ? zaten 3750-4000 bandında satılan motosikletler heralde 25 bin tl lik motosiklet kalitesi beklenemez ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı :) Hangisi size uyarsa onu tercih etmelisiniz siz titreşim ve parça ihtiyacını görmemezden gelip seçiminizi yapmışsınız saygı duyarım :) bizde aynı şekilde bazı sorunları görmezden gelip seçimimizi yaptık hayırlısı olsun :cat:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
Arkadaşım hondaya kötü diyorsunda apache cokmu saglam Allah aşkına :) sanki biri 1000 tl lik motor digeri 10000tl lik gibi karsılastırma yapmıssın 11 senedir honda kullanıyorum ve hiçbir sorununu görmedim simdiye kadar bırak 25 binde motor bitmesini motor acılmadı bile...bazılarına fabrikasyon sorunlu motosikletler denk gelmiş olabilir bu kadar körü körüne yorum yapmayalım lütfen.Apache seri demişsin bence birazda beygir tork degerlerine bakıp hangisinin kaç devirde max torkunu beygirini verdiğine bakmanı öneririm cbf 150 apacheden aşağı kalır bir motor degil cünkü... hatta daha önde.:cat:

hocam sana tamamen katılıyorum..bende uzun süredir cbf150yi ADAM GİBİ kullanıyorum..race değil sonuçta cbf..sıkıştırmıcan, çok fazla son hız denemeleri yapmıcan...bazılarına ya fabrika çıkışı kötü motor geliyor, yada motora hem bakmayıp hemde 1000cc motosiklet muamelesi yapıp, motoru olabildiğince hırpalıyorlar..sonra ne oluyo, motor dağıldı.. bmw gs de versen dağılır bu şekilde kullanılırsa, :queen:
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
İkisini de kullanmadan alma derim. Ama kullanırsan cbf 150 diyeceğine adım gibi eminim. Nedenine gelince... Apache, üzerinde iken bir motosikletten çok asfalt delme makinesi hissi veriyor. O denli titreşime sahip ki 5 km kullandıktan sonra eliniz ayağınız her yanınız uyuşuyor. Benim ybr 125'e olan alışkanlığım ve ybr nin sıfıra yakın titreşimsizliği bana böyle hissettirmiş olabilir. Konfor düşünüyorsan rahat ve sürüş keyfi diyorsan Cbf 150. Sağlamlık olarak bakarsan ikisi de aynı aşağı yukarı...

Titreşimi Daha Abartamadınız mı ? Ne oluyor ya asfalt delme makinası gibi falan. Eller kollar uyuşuyor diye. Size Öyle hissettirmiştir. Devir yükseldikçe Artıyor orası dogru. Devamlı vida sıkmak gerekiyor. Orası Ayrı. Ama yenilerde balansör var.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eee kendı agzınla soyluosun işte tek kusuru 3-5 sneye yağ eksıtmesi die :farao:

Yağ eksilttiğini söyleyen sizsiniz.Ben eksiltse nolcak diyorum.Başka motorun ayna parasına komple motoru yeniliyosunuz diyorum.Galiba anlatamıyorum.3-5 sene sonra ufak bi masraf yapsan nolcak.Diğerleri yağ eksiltmiyo da noluyo_Onların 3-5 senede açacakları masraflar burada konuşulmuyo.Millet takılmış cbf150 yağ eksiltiyo diye.Sonuçta o paraya üretilen motora porselen silindir koyacak halleri yok.Elbette bi ömrü var.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
cbf150 nin en büyük eksiği yağ filtresinin olmaması ve bazı kullanıcıları bu durumu önemsemeden 4000-5000 km gibi (daha fazla cahilleride gördüm) aralıkta ne olduğu belirsiz otomobil yağı ile 20-50 kamyon yağı ile değişim yapıyorlar bu tip muameleye maruz kalan bir cbf150 zaten 20bin km de hakkın rahmetine kavuşuyor, hele hele uzun zaman limitlerde kullanılan cbf150 ler. ne olursa olsun 30 bine çıkmıyor

dünyanın en sağlam motoruda olsa titreşimli motorun benim için motosiklet değeri yoktur o sorun bence bir ayıptır..
bu ayıp bizlerin değil üretip yapanların ayıbıdır
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst