Tecrübe ( Tvs Apache & Cbf 150 )

Katılım
2 Ağu 2010
Mesajlar
316
Merhaba Arkadaşlar. Geçenlerde Yzf R125 İçin Önerilerinizi Almıştım Ama Düşündükten Sonra O Motora O Kadar Paranın Fazla Geleceği Kararına Vardım. Şimdilerde ÖTV İndirimi İle Birlikte Fiyatlar Biraz Düştü Ve Fiyatlar Uygun Oldu.

100 cc Lik Belderia Cup (Yarı Otomatik) Motorum Var Ve Yaklaşık 5 Aydır Kullanıyorum. Yazın Allah Kısmet Ederse Debriyajlı Motora Geçmek İstiyorum. Tecrübe Açısından 150cc lik Motorun Uygun Olacağını Düşündüm. Hemde İlk Debriyajlı Motor Olacağı İçin. Bu İki Motor Arasında Kaldım. Bana (+) larını (-) lerinizi Ve Tecrübeleriniz İle Yardımcı Olursanız Sevinirim.

İyi Forumlar.
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
232
Apache daha güzel bir motor. TVS sadece bu tarza yöneldiği için ben hiç düşünmeden TVS alırdım yani.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Bahisler açıldı, Honda diyenler TVS diyenler :) Her ikisinden de ağzı yanmamış özellikle kötülemeyen arkadaşlar tarafsızca yorum yaparlarsa sanırım herkes memnun olur :wiinkk:
 
Katılım
2 Ağu 2010
Mesajlar
316
Honda Kalitesi Bir Yana Görünüş Olarak Kıyaslarsak, Tvs 1 Adım Önde Başlıyor.

Ve Mesala Honda Diyorsanız Neden Honda, Tvs İse Neden Tvs Yazarsanız'da Daha Yararlı Olur Saygıdeğer Abilerim.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Apache daha güzel bir motor. TVS sadece bu tarza yöneldiği için ben hiç düşünmeden TVS alırdım yani.

o motorun parçasını bulamazsa! yada arkadaki gazlı süspansiyon patladığı zaman çiftine 300-400 tl gibi bir fiyat çekip zaten parçasıda yok derlerse, yardımcı olabilecekmisin arkadaşa? :silent:

ayrıca tvs kullandım o vibrasyonu nereye saklamak lazım lazım merak ediyorum:)


iyi motor yapan firmanın önünde saygı ile ağilirim ama kimse beni kandıramaz bu honda bile olsa :cat:


binmediğim motosikleti eleştirmem önermem
 
Katılım
31 Eki 2010
Mesajlar
81
İkisini de kullanmadan alma derim. Ama kullanırsan cbf 150 diyeceğine adım gibi eminim. Nedenine gelince... Apache, üzerinde iken bir motosikletten çok asfalt delme makinesi hissi veriyor. O denli titreşime sahip ki 5 km kullandıktan sonra eliniz ayağınız her yanınız uyuşuyor. Benim ybr 125'e olan alışkanlığım ve ybr nin sıfıra yakın titreşimsizliği bana böyle hissettirmiş olabilir. Konfor düşünüyorsan rahat ve sürüş keyfi diyorsan Cbf 150. Sağlamlık olarak bakarsan ikisi de aynı aşağı yukarı...
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
60
benim sana tavsiyem tabikide cbf150...
motor ömürlük ve ister uzun yol ister şehir içi kullanımı rahat...
yedek parça sorunu yok...
şuana kadarda kullananların birinden şikayet duymadım...
ama Tvs Apache hakkındada pek bir bilgim yok onun için ona birşey diyemiyeceğim..
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
cbf 150 saglam mı? 25 binde motor bitirenler var.
cbf 150 honda ama benim fikrime göre ben ybr 125 alırım. niye?
2005 yılında 125 cc motor almaya karar verdim. ybr ve honda cg 125 vardı. benim araştırmalarıma göre cg daha dayanıklı ve güçlü oldugu için o gün için 300 tl fazla verip honda cg almıştım. bu 300 tl lik fark yüzünden herkes ybr alıyordu. bunu honda önüne geçmek için bir altarnetif olarak hondanın 3900 oldugu sıra cbf 150 3100 e piyasaya sürüldü. tabi düşünmek lazım iki honda markası ve biri 150 cc olmasına ragmen 900 tl ucuz ve dayanıksız dı ybr ile fiyatta yarışıp pastadan pay almak için yapılan bir düzen sonra cg yi piyasadan kaldırıp fiyatıda yavaş yavaş ybr fiyatına çekti ve şimdi ikiside aynı fiyatta ama ybr daha dayanıklı
apaçhe 150 hepsinden seri ve güçlü ama vibrasyon bakımından birazda sertt süspansiyon derleri var. ama cbf den dayanıklı motora sahip
 
Katılım
2 Ağu 2010
Mesajlar
316
Yorumlarınız İçin Teşekkürler. Ybr de Düşünmüyor Değilim Açıkcası. Tvs nin Parçası Az Ve Pahalı Diyorsunzu Anladığım Kadarıyla. tekrardan Teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
TVS apaçi ile zangır zangır titrersin.YBR125 ile her yola giremezsin.Ama cbf150 alırsan en kötü yolda bile rahatlığın konforun tadını çıkarırsın.İster dağ bayır gez ister otobana gir uzun yola çık.50 binde yağ eksiltirse ki o zamana kadar 5 sene geçer gider motoru komple yenilersin.Yapacağın masraf da bazı motorların ayna fiyatından bile düşük olur.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
cbf 150 saglam mı? 25 binde motor bitirenler var.
cbf 150 honda ama benim fikrime göre ben ybr 125 alırım. niye?
2005 yılında 125 cc motor almaya karar verdim. ybr ve honda cg 125 vardı. benim araştırmalarıma göre cg daha dayanıklı ve güçlü oldugu için o gün için 300 tl fazla verip honda cg almıştım. bu 300 tl lik fark yüzünden herkes ybr alıyordu. bunu honda önüne geçmek için bir altarnetif olarak hondanın 3900 oldugu sıra cbf 150 3100 e piyasaya sürüldü. tabi düşünmek lazım iki honda markası ve biri 150 cc olmasına ragmen 900 tl ucuz ve dayanıksız dı ybr ile fiyatta yarışıp pastadan pay almak için yapılan bir düzen sonra cg yi piyasadan kaldırıp fiyatıda yavaş yavaş ybr fiyatına çekti ve şimdi ikiside aynı fiyatta ama ybr daha dayanıklı
apaçhe 150 hepsinden seri ve güçlü ama vibrasyon bakımından birazda sertt süspansiyon derleri var. ama cbf den dayanıklı motora sahip

fazla kurcalamak istemem bu konuyu ama aslında haklısın :cat:

innova 5 bin lira bile olsa ki geçen yaz aksesuarlar dahil öyle bir fiyatı vardı, ben yine innova alırım aynı hesap :cat: tıpkı cg125 tercihi gibi (1990 modeline çok bindim)
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Tvs sağlam ve güzel motor. Ama parçası çok pahalı ve vibrasyon var. Türkiyede Honda kadar sağlam değil.
Cbf 150 çok rahat düşük devirlerde yüksek tork üretebilen bir motor. Sıfır titreşim. Honda kalitesi. Yedek parça sorunu yok. Türkiyenin her yerinde honda servisi bulmak mümkün.

Yani kısacası honda cbf 150 diyorum.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
cbf 150 saglam mı? 25 binde motor bitirenler var.
cbf 150 honda ama benim fikrime göre ben ybr 125 alırım. niye?
2005 yılında 125 cc motor almaya karar verdim. ybr ve honda cg 125 vardı. benim araştırmalarıma göre cg daha dayanıklı ve güçlü oldugu için o gün için 300 tl fazla verip honda cg almıştım. bu 300 tl lik fark yüzünden herkes ybr alıyordu. bunu honda önüne geçmek için bir altarnetif olarak hondanın 3900 oldugu sıra cbf 150 3100 e piyasaya sürüldü. tabi düşünmek lazım iki honda markası ve biri 150 cc olmasına ragmen 900 tl ucuz ve dayanıksız dı ybr ile fiyatta yarışıp pastadan pay almak için yapılan bir düzen sonra cg yi piyasadan kaldırıp fiyatıda yavaş yavaş ybr fiyatına çekti ve şimdi ikiside aynı fiyatta ama ybr daha dayanıklı
apaçhe 150 hepsinden seri ve güçlü ama vibrasyon bakımından birazda sertt süspansiyon derleri var. ama cbf den dayanıklı motora sahip
Arkadaşım hondaya kötü diyorsunda apache cokmu saglam Allah aşkına :) sanki biri 1000 tl lik motor digeri 10000tl lik gibi karsılastırma yapmıssın 11 senedir honda kullanıyorum ve hiçbir sorununu görmedim simdiye kadar bırak 25 binde motor bitmesini motor acılmadı bile...bazılarına fabrikasyon sorunlu motosikletler denk gelmiş olabilir bu kadar körü körüne yorum yapmayalım lütfen.Apache seri demişsin bence birazda beygir tork degerlerine bakıp hangisinin kaç devirde max torkunu beygirini verdiğine bakmanı öneririm cbf 150 apacheden aşağı kalır bir motor degil cünkü... hatta daha önde.:cat:
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
buradan ne kadar apache kullanmadığın belli oluyo :queen:
Sende haklısın kardeşim herkes kendi motorunu över ne yapalım kullanmadım gerçekten doğruya doğru :) yorumları okuyoruz cbf kadar değil titreşim konusunda... Biri honda biri tvs ... tvs biraz daha hızlı gidebilir tipi gercekten hoş yeni kasanın ama benım için konfor ve titreşim daha önemli cbf bu konuda daha üstün basıyor tvs den.

+ unutmamak gerek herzaman servis yedek parça bunlarda cok önemli konular.Bildiğim kadarıyla koca istanbulda 3 yada 4 tvs servisi olması lazım.Parça işine gelince cbf 150 nin parça fiyatları ortada he benim param var paşa paşa motoruma binerim derseniz karar sizin tabi saygı duyarım :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Siz acuna bakmayın.Var bi karın ağrısı burda honda düşmanlığı yapıyo.Apachinin neresi cbf150'den üstünmüş.Ben bi kere kullandım o kadar berbat bi motor görmedim.Gaza basıyosun motor gideyim mi gitmeyeyim mi diye önce bi düşünüyo.Sonra devir biraz yükselince zangır zangır titremeye başlıyo.CBF öylemi.Gaza asıldın mı fırlıyo hemen.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Siz acuna bakmayın.Var bi karın ağrısı burda honda düşmanlığı yapıyo.Apachinin neresi cbf150'den üstünmüş.Ben bi kere kullandım o kadar berbat bi motor görmedim.Gaza basıyosun motor gideyim mi gitmeyeyim mi diye önce bi düşünüyo.Sonra devir biraz yükselince zangır zangır titremeye başlıyo.CBF öylemi.Gaza asıldın mı fırlıyo hemen.


doğru kardeş gaza bi asılıyon yağ kalmıyo bi daha asılıyon 30000 de şanzıman gidiyo ne güzel bunlar cbf nin sorunları neden kabullenmiyorsun ki bu sorunları ben uydurmuyorum kullanıcılar söylüyor.. ha bak cbf kaliteli değil demiyorum gerçekten çok konforlu (bizzat kullandım) rahat hiç rahatsız etmiyo parça bol ama sorunları var keşke olmasada bende cbf alsam
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
142
herkes acun0 öfkelenmiş 25,000 motor bitirenler var demiş motora yağ koymassan bakımını yapmassan motor 5000 dede biter yanı kullanmana kalmış ama tvs ile cbf karşılaştırmaya kalkarsak her durumda ben tvs apeche derim arkadaşlar kusura bakmayın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst