- Katılım
- 2 Ağu 2010
- Mesajlar
- 316
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlar. Geçenlerde Yzf R125 İçin Önerilerinizi Almıştım Ama Düşündükten Sonra O Motora O Kadar Paranın Fazla Geleceği Kararına Vardım. Şimdilerde ÖTV İndirimi İle Birlikte Fiyatlar Biraz Düştü Ve Fiyatlar Uygun Oldu.
100 cc Lik Belderia Cup (Yarı Otomatik) Motorum Var Ve Yaklaşık 5 Aydır Kullanıyorum. Yazın Allah Kısmet Ederse Debriyajlı Motora Geçmek İstiyorum. Tecrübe Açısından 150cc lik Motorun Uygun Olacağını Düşündüm. Hemde İlk Debriyajlı Motor Olacağı İçin. Bu İki Motor Arasında Kaldım. Bana (+) larını (-) lerinizi Ve Tecrübeleriniz İle Yardımcı Olursanız Sevinirim.
İyi Forumlar.
100 cc Lik Belderia Cup (Yarı Otomatik) Motorum Var Ve Yaklaşık 5 Aydır Kullanıyorum. Yazın Allah Kısmet Ederse Debriyajlı Motora Geçmek İstiyorum. Tecrübe Açısından 150cc lik Motorun Uygun Olacağını Düşündüm. Hemde İlk Debriyajlı Motor Olacağı İçin. Bu İki Motor Arasında Kaldım. Bana (+) larını (-) lerinizi Ve Tecrübeleriniz İle Yardımcı Olursanız Sevinirim.
İyi Forumlar.