- Katılım
- 9 Haz 2006
- Mesajlar
- 587
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaslar,
7 binden biraz fazla km yaptiktan sonra dün Pegasonun yagini (bir arkadasin tavsiyesi üzeri Castrol Power1 ile) yag flitresini deyistirip bujiyi (Iridium, tertemiz hafif beyazimsi sarimsi kurum) ve KN flitreyi temizledim.
simdi ise sesle beraber titresim de arti
... gibi geliyor bana... ama...
ne alaka???
böyle birsey olamaz dimi? hava soguk diye filan bana öyle geliyordur?
bilgisi olan var mi?
7 binden biraz fazla km yaptiktan sonra dün Pegasonun yagini (bir arkadasin tavsiyesi üzeri Castrol Power1 ile) yag flitresini deyistirip bujiyi (Iridium, tertemiz hafif beyazimsi sarimsi kurum) ve KN flitreyi temizledim.
simdi ise sesle beraber titresim de arti
... gibi geliyor bana... ama...
ne alaka???
böyle birsey olamaz dimi? hava soguk diye filan bana öyle geliyordur?
bilgisi olan var mi?