Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 18 Şub 2008
- Mesajlar
- 281
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tavla turnuvası yapsakmı acep,şöyle 2 zar atsakta rahatlasak,organızasyonu kuvvetli arkadaşlardan hadi...
yada 30 kasımdaki yemektemi yapalım yemege katılacak arkadaşlar ne dersiniz?::coool::
yada 30 kasımdaki yemektemi yapalım yemege katılacak arkadaşlar ne dersiniz?::coool::