- Katılım
- 11 Ara 2006
- Mesajlar
- 203
hah bende tam onu dicektim. 250 lik çinlileri nası çıkarcan orlara. Asansör bilem çekmez onu. Hadi çekti diyelim dikine soksak girermi acep asansöre. Hadi onuda yaptık ev sahibine yakalanırsak ne dicess
hadi onuda atlattık evin koridorundaki dev aleti gece görmeyip çarpma olasılığı nedir.









