tatlı su motorcusu :) cbf 150

Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
54
insanın evi gibisi yok :)

sıkılınca mutfak salon iki tur atıyorum keyfime bakıyorum :)



 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
dostum yan ayak parkeyi çizer altına halıflex parçası koyuver. benimde evimde ama evi garaj olarak kullanıyorum sadece sezonu kapatmış değilim tam kapatmayı düşünüyordum ki hava açtı :p gerçekten evin tadı başka sıkıldıkça gidip dağıtıp sağını solunu topluyorum. yatağımın altında benzin deposu var. sağda solda grenajlar
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
ya ben ya ben 5.katta oturuyorum
motor aşağıda, daha yeni almışım zaten
aklım aşağıda kalıyo paso...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
bari ben de her akşam eve sokarkene çektiğim çileyi fotğraflayım bari.
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
parke konusunda dikkat.
yine böyle bir arkadas evin içinde motoruyla pozlar vermişti. ybr olması lazım motorun. başlıktada adresi vermiş 5. kat yazıyodu pek gülmüştüm :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
parke konusunda dikkat.
yine böyle bir arkadas evin içinde motoruyla pozlar vermişti. ybr olması lazım motorun. başlıktada adresi vermiş 5. kat yazıyodu pek gülmüştüm :)

evet yaa hatırladım onu banyoya da sokmuştu başlığı "kimse motorunu benden çok sevemz" di sanırım. richy dostum 108 dakikada bir düğmeye basmayı unutma :queen:
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
72
çok şık durmuş canım yalan yok.aslında bide camekan yaptırmak lazım kimse gelen misafir ellemesin diye :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu motora kırmızı çok yakışıyor...Siyah falan hikaye.....:cat:
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
240
sarrman sen bu işi biliyorsun foto kareleri iyi yakalamışsın tebrik ederim
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Şu aklıma takıldı..Bu resimleri daha önce gördüm sanki..Yanılıyormuyum..?....
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
54
görüldü ;)

cbf 150 forumunda görmüş olabilirsin... :)


fotoğrafların exif bilgilerine bakarsan hepsinin aynı gün aynı makinayla çekildiğini görebilirsin ;)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Benim ev de giriş kattayken kışı salonun ortasında geçirirdi motorum..Ama 1.kata geçince çıkmıyor meret yukarıya...Bir dahaki evim giriş kat olacak....:mrgreen:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
çok güzel olmuş.şimdi ben 170 kg lık regali 3.kata nasıl çıkartırı acep.bir düşüncedir sardı beni:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst