o_yagmur Katılım 1 Eyl 2007 Mesajlar 379 4 Şub 2008 #21 ya bu atv baya bi tatlı oluyo ya yazkış dag bayır kafam bozuluyo satacam alacam bıtanbe de ben atv abi çok hoş resımler ellerınıze saglık
ya bu atv baya bi tatlı oluyo ya yazkış dag bayır kafam bozuluyo satacam alacam bıtanbe de ben atv abi çok hoş resımler ellerınıze saglık
MoToR Katılım 31 Ocak 2005 Mesajlar 2,031 4 Şub 2008 #22 yok böyle bir delilik bu karda kışda yaa siz harbiden koppmuşsunuz yaf ATV nize sağlık çok güzel eğlenmisiniz teşekkürler resimler için
yok böyle bir delilik bu karda kışda yaa siz harbiden koppmuşsunuz yaf ATV nize sağlık çok güzel eğlenmisiniz teşekkürler resimler için