Taşdelen Korusu'nda ATV macerası...

Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
ya bu atv baya bi tatlı oluyo ya yazkış dag bayır kafam bozuluyo satacam alacam bıtanbe de ben atv abi çok hoş resımler ellerınıze saglık
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
yok böyle bir delilik bu karda kışda yaa siz harbiden koppmuşsunuz yaf ATV nize sağlık çok güzel eğlenmisiniz teşekkürler resimler için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst