- Konu Yazar
- #1
S.A Arkadaşlar birkaç gündür küba Superlight 200 bakıyorum keeway yapıyormuş bu motoru hakkında kimseden kötü birşey duymadım.Bu motoru almayı düşünüyorum kredi kartımı ayarladım almak üzereyim sizece bu motor bana yeter mi nerdeyse hergün e5 i kullanacağım biraz güce ihtiyacım olacak eskiden honda today50 honda fizy cbf150 motorlarını kullandım yaklaşık 1 sene kuryelik tecrübem var şimdi sabahları işe gidip gelmeye haftasonları geziler yapacağım 200-350km kısa şehir dışı gezilerim olur sizce bu Superlight 200 beni yorar mı yeter mi 5.000 tl bütçem var sıfır düşünüyorum tavsiyeleriniz var mı emsallerinden?
Görüntüsü çok hoşuma gitti mat siyah hoş duruyor:cherry:
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:27 ----------
bu motoru kullanan arkadaşlar yok mu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:42 ----------
hava yağ soğutmalı galiba
Görüntüsü çok hoşuma gitti mat siyah hoş duruyor:cherry:
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:27 ----------
bu motoru kullanan arkadaşlar yok mu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:42 ----------
hava yağ soğutmalı galiba