tarz değiştiriyorum Superlight 200 hakkında düşünceniz başka motor tavsiyeleriniz?

Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
9
S.A Arkadaşlar birkaç gündür küba Superlight 200 bakıyorum keeway yapıyormuş bu motoru hakkında kimseden kötü birşey duymadım.Bu motoru almayı düşünüyorum kredi kartımı ayarladım almak üzereyim sizece bu motor bana yeter mi nerdeyse hergün e5 i kullanacağım biraz güce ihtiyacım olacak eskiden honda today50 honda fizy cbf150 motorlarını kullandım yaklaşık 1 sene kuryelik tecrübem var şimdi sabahları işe gidip gelmeye haftasonları geziler yapacağım 200-350km kısa şehir dışı gezilerim olur sizce bu Superlight 200 beni yorar mı yeter mi 5.000 tl bütçem var sıfır düşünüyorum tavsiyeleriniz var mı emsallerinden?


slkkl.jpg


Görüntüsü çok hoşuma gitti mat siyah hoş duruyor:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:27 ----------

bu motoru kullanan arkadaşlar yok mu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:42 ----------

hava yağ soğutmalı galiba
 

OFG

Katılım
20 Ara 2013
Mesajlar
237
Çapır sevmem ama bunların görüntüsünü beğeniyorum :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sakın yaklaşma...
2. el hyosung gv 250 al, denemeyle sabittir :)
 

OFG

Katılım
20 Ara 2013
Mesajlar
237
Fotoda iyi çıkmış ama canlısı bana hitap etmiyor :D
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Şu keeway kuba yerine gv 250 fazlasıyla mantıklı,motosikletten anlayan kubamı pohaha der her zaman .
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Küba ikici elde tercih edilmez veya az tercih ama gv 250 daha cok edilir ve otobanda her turlu sollamaya gelir. Gv 250 ile 140km hiza ulasabilirsiniz ve uzun geziler icin daha cok yuk alir vs.
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
9
benim bütçem 5 bin lira kuba bu motoru 5.500tl ye satıyor kredi kartıyla almayı düşünüyorum gv250 pahalı peşin paramda yok 2.el almaya gv tabi bundan iyidir ama süperlight200 nasıl performans açısından
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst