Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Taraklı-Çanakkale Tarihe saygı ve özlenen dostları ziyaret
arvasi3 arkadaşım. İmrenilecek bir gezi yapmışsınız, ellerinize sağlık. Yıllar önce (1997) gördüğüm Çanakkale'yi tekrar görme ve şehitlerimizi yaddetme fırsatı verdiniz. Sağolun. Resimlerin kalanını bekliyoruz. Selamlar.
Benim çok istediğim ama ehliyetimin geç gelmesi, işlerimin yoğun oluşu nedeniyle yapamadığım çanakkale ve tarihi yerler gezisini yapmış olduğunuzdan ve bize bu destanlar yazılan yerleri göstermiş olduğunuzdan dolayı sizlere teşekkür ederim.
arvasi3 arkadaşım. İmrenilecek bir gezi yapmışsınız, ellerinize sağlık. Yıllar önce (1997) gördüğüm Çanakkale'yi tekrar görme ve şehitlerimizi yaddetme fırsatı verdiniz. Sağolun. Resimlerin kalanını bekliyoruz. Selamlar.
Hocam uzakları yakın edebildikse ne mutlu bana çanakkale aslında bir gün değil bir ayda bile gezilemeyecek kadar güzel ve tarih dolu.her Türkm insanının kabeden sonra mutlaka gitmesi gerekn bir yer.amma velakin biz toplum olarak dinamiklerimizi yitirmişiz.Ben iyice ümidimi kestim bundan sonra bu toplumdan böyle çanakkle gibi bir ruh beklemek yanlış gibi geliyor.Allah yardımcısı olsun bu vatanın.ve bu vatan evlatlarına Allah duyarlılık nasip etsin