Taraklı-Çanakkale Tarihe saygı ve özlenen dostları ziyaret

Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
varlığımızın verdiği rahatsızlık dolayısı ile herkesten özür dileyerek tüm fotoğraflarım tarafımca silinmiştir.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
arvasi3 arkadaşım. İmrenilecek bir gezi yapmışsınız, ellerinize sağlık. Yıllar önce (1997) gördüğüm Çanakkale'yi tekrar görme ve şehitlerimizi yaddetme fırsatı verdiniz. Sağolun. Resimlerin kalanını bekliyoruz. Selamlar.
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
Benim çok istediğim ama ehliyetimin geç gelmesi, işlerimin yoğun oluşu nedeniyle yapamadığım çanakkale ve tarihi yerler gezisini yapmış olduğunuzdan ve bize bu destanlar yazılan yerleri göstermiş olduğunuzdan dolayı sizlere teşekkür ederim.
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
arvasi3 arkadaşım. İmrenilecek bir gezi yapmışsınız, ellerinize sağlık. Yıllar önce (1997) gördüğüm Çanakkale'yi tekrar görme ve şehitlerimizi yaddetme fırsatı verdiniz. Sağolun. Resimlerin kalanını bekliyoruz. Selamlar.

Hocam uzakları yakın edebildikse ne mutlu bana çanakkale aslında bir gün değil bir ayda bile gezilemeyecek kadar güzel ve tarih dolu.her Türkm insanının kabeden sonra mutlaka gitmesi gerekn bir yer.amma velakin biz toplum olarak dinamiklerimizi yitirmişiz.Ben iyice ümidimi kestim bundan sonra bu toplumdan böyle çanakkle gibi bir ruh beklemek yanlış gibi geliyor.Allah yardımcısı olsun bu vatanın.ve bu vatan evlatlarına Allah duyarlılık nasip etsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst