atilla atkadaşımız rumuzu tanrinin_kirbacı scooter motorunu çift egzos yapıp sattıktan sonra orjinal çift egzoslu motor aldı :mrgreen: sonunda :cat: güle güle kazasız belasız bin atilla. cross alcam diye Samsun'a uğurlamıştık bi baktım chopper alıp geldi tiger 250 :rendeer: çok dehşet bir deposu var. gözümde kalmadı değil

bir horoz kesersin artık ati
işte atilla
işte buda ben
dostum çok teşekkür ederim sevgili abilerim girdi kanıma yoksa sende biliyorsun ben cross alıyodum az kaldı ama tercihimde ve abilerimin sözlerini dinlemekle çok doğru bir karar verdiğime inanıyorum tekrar sağol dostum benım de chopper ım var bende insanım artık yollarda kanuni namına tanrinin_kirbaci var yaşasın :queen::queen::queen::queen::queen::queen::bounce::cat::bounce::cat:
Hayırlı uğurlu olsun Ati

Sonunda :rendeer:
sağol dostum ya evet nihayet ya çok mutluyum ya:queen::queen:
Hayırlı olsun.İyi günlerde kazasız belasız kullanır inşallah.
teşekkür ederim arkadaşım allah hepimize kazasız belasız motorlarımıza binmeyi nasip etsin:cat:
hayırlı uğurlu olsun yeni motosikletin
kazasız belasız sürüşler dilerim...
allah razı olsun arkadaşım teşekkür ederim :cat:
---
ben scooter leri sevmem ama senin scooter güzel görünüyordu. Bu da yakışmış. hayırlı olsun
teşekkür ederim arkadaşım sağol:cat:
atilla hayırlı olsun,artık istanbula motorla gelirsin,allah kaza bela vermesin kardeş güle güle kullan:rendeer:
en kısa zamanda istanbuldayım abi allah izin verirse selamlar çok teşekkür ederim:cat:
hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin
teşekkür ederim arkadaşım sağol:cat:
hayırlı uğurlu olsun yeni motosikletiniz...kazasız belasız binersiniz inşallah...:cat:
amin cümlemize kazasız belasız sürüşler:cat:
hayırlı olsun kazasız belasız iyi günlerde kulanın
teşekkürler arkadaşım sağol :cat:
Hayırlı olsun, iyi günlerde kullan...
sağol arkadaşım teşekkür ederim:cat:
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
amin abi teşekkür ederim çok sağol :cat:
Hayırlı ugurlu olsun :wiinkk:
teşekkürler arkadaşım sağol :cat:
hayırlı uğurlu olsun.yakışmış ama:wiinkk: tiger ın güzel aksesuarları var.ileride yaparsan görmek isteriz :cat:
dostum emın ol çok şey değişecek projesı hazır bile
Hayırlı olsun güle güle kullan:rendeer:
çok teşekkürler sağol arkadaşım :cat:
Tiger guzel motordur.. Kuzenimde de aynisi var. Gule gule kullan, kazasiz belasiz keyifli ruzgarlar :rendeer:
teşekkürler evet gerçekten daha ilk günüm olmasına ragmen aşık oldum motoruma :cat:
tiger hakikaten sınıfında öne çıkan bi motor. güle güle kullan.
evet bende abilerimin ısrarcı tavsiyeleri üzerine aldım ama iyiki büyük sözü dinlemişim :cat:
bu motoru almamda büyük fikir katkıları olan samsunun en iyi iki motor tamır ustası VAHDET abi ve GÖKHAN abime EMİCE 'ye ve BURÇİN abi me çok çok teşekkür ederim sizleri seviyorum abilerim:cat

ylarınızı bağa virin dicem ama seçimler bitti:queen::queen::queen::queen::cat: