Tanrının_Kirbacı Tarz Değiştirdi Yeni Motoru

Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
atilla atkadaşımız rumuzu tanrinin_kirbacı scooter motorunu çift egzos yapıp sattıktan sonra orjinal çift egzoslu motor aldı :mrgreen: sonunda :cat: güle güle kazasız belasız bin atilla. cross alcam diye Samsun'a uğurlamıştık bi baktım chopper alıp geldi tiger 250 :rendeer: çok dehşet bir deposu var. gözümde kalmadı değil :p bir horoz kesersin artık ati :)

işte atilla


işte buda ben
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Hayırlı olsun.İyi günlerde kazasız belasız kullanır inşallah.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hayırlı uğurlu olsun yeni motosikletin
kazasız belasız sürüşler dilerim...
 
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
126
---

ben scooter leri sevmem ama senin scooter güzel görünüyordu. Bu da yakışmış. hayırlı olsun
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
atilla hayırlı olsun,artık istanbula motorla gelirsin,allah kaza bela vermesin kardeş güle güle kullan:rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hayırlı uğurlu olsun yeni motosikletiniz...kazasız belasız binersiniz inşallah...:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
hayırlı olsun kazasız belasız iyi günlerde kulanın
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hayırlı uğurlu olsun.yakışmış ama:wiinkk: tiger ın güzel aksesuarları var.ileride yaparsan görmek isteriz :cat:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Tiger guzel motordur.. Kuzenimde de aynisi var. Gule gule kullan, kazasiz belasiz keyifli ruzgarlar :rendeer:
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
atilla atkadaşımız rumuzu tanrinin_kirbacı scooter motorunu çift egzos yapıp sattıktan sonra orjinal çift egzoslu motor aldı :mrgreen: sonunda :cat: güle güle kazasız belasız bin atilla. cross alcam diye Samsun'a uğurlamıştık bi baktım chopper alıp geldi tiger 250 :rendeer: çok dehşet bir deposu var. gözümde kalmadı değil :p bir horoz kesersin artık ati :)

işte atilla


işte buda ben

dostum çok teşekkür ederim sevgili abilerim girdi kanıma yoksa sende biliyorsun ben cross alıyodum az kaldı ama tercihimde ve abilerimin sözlerini dinlemekle çok doğru bir karar verdiğime inanıyorum tekrar sağol dostum benım de chopper ım var bende insanım artık yollarda kanuni namına tanrinin_kirbaci var yaşasın :queen::queen::queen::queen::queen::queen::bounce::cat::bounce::cat:

Hayırlı uğurlu olsun Ati :) Sonunda :rendeer:

sağol dostum ya evet nihayet ya çok mutluyum ya:queen::queen:

Hayırlı olsun.İyi günlerde kazasız belasız kullanır inşallah.

teşekkür ederim arkadaşım allah hepimize kazasız belasız motorlarımıza binmeyi nasip etsin:cat:

hayırlı uğurlu olsun yeni motosikletin
kazasız belasız sürüşler dilerim...

allah razı olsun arkadaşım teşekkür ederim :cat:

---

ben scooter leri sevmem ama senin scooter güzel görünüyordu. Bu da yakışmış. hayırlı olsun

teşekkür ederim arkadaşım sağol:cat:

atilla hayırlı olsun,artık istanbula motorla gelirsin,allah kaza bela vermesin kardeş güle güle kullan:rendeer:

en kısa zamanda istanbuldayım abi allah izin verirse selamlar çok teşekkür ederim:cat:

hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin

teşekkür ederim arkadaşım sağol:cat:

hayırlı uğurlu olsun yeni motosikletiniz...kazasız belasız binersiniz inşallah...:cat:

amin cümlemize kazasız belasız sürüşler:cat:

hayırlı olsun kazasız belasız iyi günlerde kulanın

teşekkürler arkadaşım sağol :cat:

Hayırlı olsun, iyi günlerde kullan...

sağol arkadaşım teşekkür ederim:cat:

hayırlı olsun allah kaza bela vermesin

amin abi teşekkür ederim çok sağol :cat:

Hayırlı ugurlu olsun :wiinkk:

teşekkürler arkadaşım sağol :cat:

hayırlı uğurlu olsun.yakışmış ama:wiinkk: tiger ın güzel aksesuarları var.ileride yaparsan görmek isteriz :cat:

dostum emın ol çok şey değişecek projesı hazır bile

Hayırlı olsun güle güle kullan:rendeer:

çok teşekkürler sağol arkadaşım :cat:

Tiger guzel motordur.. Kuzenimde de aynisi var. Gule gule kullan, kazasiz belasiz keyifli ruzgarlar :rendeer:

teşekkürler evet gerçekten daha ilk günüm olmasına ragmen aşık oldum motoruma :cat:

tiger hakikaten sınıfında öne çıkan bi motor. güle güle kullan.

evet bende abilerimin ısrarcı tavsiyeleri üzerine aldım ama iyiki büyük sözü dinlemişim :cat:

bu motoru almamda büyük fikir katkıları olan samsunun en iyi iki motor tamır ustası VAHDET abi ve GÖKHAN abime EMİCE 'ye ve BURÇİN abi me çok çok teşekkür ederim sizleri seviyorum abilerim:cat:eek:ylarınızı bağa virin dicem ama seçimler bitti:queen::queen::queen::queen::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2007
Mesajlar
45
hayırlı olsun abicim 250 lik tigerin artıksen benı yolda gördüğünde selamda vermessın ya alla alla :p:p
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
hayırlı olsun abicim 250 lik tigerin artıksen benı yolda gördüğünde selamda vermessın ya alla alla :p:p

aşkolsun kardeşim ya yanından geçerken korna çalarım tabiki aaaaaa ayıpsın bunca yıllık kardeşimsin bunu yaparız canım sende:queen::queen:

HayrLı olsun diyeLim BaTHu :) artı aTi :)

dostum sağol batu benım bu sitedekı halkla ilişkiler müdürüm kendisine huzurlarınızda teşekkür ediyorum ..sanada:queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst