Tanışma

Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
66
Merhaba arkadaşalar bende aranıza bir scooter alarak katıdım(Mondial 151 RS) 10 günlük yeni bir sürücüyüm ama şimdiden 400 km yol aldım. Bayaa eğlenceli geldi inşallah motor sevdası motor ve ben büyüyerek devam edicek kazasız belasız. Bir sonraki hayalim bir Kawasaki Er-5 ama daha zamanı var :mrgreen: İzmir'de ikamet etmekteyim scooterlarla geziye çıkanlar varsa katılmak isterim.:cat:
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
selam ben istanbul dayım, sitemize hoşgeldin... siteyi takip edersen izmir deki mt cileri tanır onların organizasyonuna katılabilirsin.. motorunla kazasız keyifli günlerrrrrr...:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin... :rendeer:
 

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
merhaba kardeşim ben bursadan volkan aramıza hoş geldin.aktif ve kalıcı olman dileğiyle iyi eğlenceler.motor da façaymış heeee.aman dikkat et en önce motor almadan ehliyetini alsaydın yaaa.neyse onuda al da gönül rahatlığıyla kullan RS ini.saygılar:queen: :queen: :queen: :cat: :cat: :cat: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Aramıza hoşgeldin...:rendeer: İzmir Mt oldukça aktif bir grup.Scooter,enduro,race vs. ayrımı yok bizde istediğin geziye uygun olduktan sonra katılabilirsin.İzmirin neresinden bu arada?Motorunu da kazasız belasız iyi günlerde kullanman dileğiyle:cat:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:rendeer: aramıza hoşgeldin dostum
İzmir MT ye buradan selamlar:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldin arkadaşım
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
24
selam

hosgeldin kardesim bende rs yi yeni aldım 10 gün oldu sanırım ben istanbuldayım ma egliyet cok önemli ihmal etme görüşmek üzere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst