- Katılım
- 17 Tem 2006
- Mesajlar
- 66
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşalar bende aranıza bir scooter alarak katıdım(Mondial 151 RS) 10 günlük yeni bir sürücüyüm ama şimdiden 400 km yol aldım. Bayaa eğlenceli geldi inşallah motor sevdası motor ve ben büyüyerek devam edicek kazasız belasız. Bir sonraki hayalim bir Kawasaki Er-5 ama daha zamanı var :mrgreen: İzmir'de ikamet etmekteyim scooterlarla geziye çıkanlar varsa katılmak isterim.:cat: