Taksiyi Bırakıp Kavgaya Koşmak!

Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
o değilde arkadan yemekten son anda kurtulan taksiciyi tebrik ediyorum...tam periferik bakış...:)
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
:) yorumlar da birbirinden ilginç. bi tanesi çok fena.

''tabuyoksunu 27 Ocak 2011 - 07:12
Müşteri kesinlikle kadın. Gerizekalı bile olsa bir erkek müşteri el frenine asılır. ''
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
hyundai accentli taksiciye helal olsun.
adam harbi şoförlerden....
aynasını sürekli kontrol etmesi sayesinde sıyırdı.İşte bize böyle taksiciler lazım, o adam hiçbir motorluyu sıkıştırmaz trafikte, nerden geldiğini görür.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
videoyu izledim, ama dikkatimi çeken tekşey taksicinin tehlikeyi farkedip hamle yapmasıydı..bravo :cat:
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
hyundai accentli taksiciye helal olsun.
adam harbi şoförlerden....
aynasını sürekli kontrol etmesi sayesinde sıyırdı.İşte bize böyle taksiciler lazım, o adam hiçbir motorluyu sıkıştırmaz trafikte, nerden geldiğini görür.
tam kaçamadı kapı vurdu yine o refleks ile tebrik etmek lazım o şöförü ama nedense ne taksici nede minibüs şöförlerini hiç sevemedimmm
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
o değilde arkadan yemekten son anda kurtulan taksiciyi tebrik ediyorum...tam periferik bakış...:)
::plus1:: plakasını alalımda o taksiciye denk gelırsek binmeyelim. Gerçi yediği cezalardan ve çarptığı araçlardan sonra trafiğe çıkabilir mi bilmiyorum? Allahtan o anda bir insana çarpmamasıda bir mucize.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
yahu burası mithatpaşa caddesi değil mi önceden izlemiştim sanki ben bu videoyu :sunny: evet evet orası....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst