- Katılım
- 19 Mar 2011
- Mesajlar
- 1,661
- Konu Yazar
- #1
Gerçekten enteresan vatandaşlarımız var.. Abicim sen müşteri al, sonra birden Bizimkiler de ki Cemil Abimiz "Sevim koş, kavga var" diyerek bağırmış gibi fırla aracın içinden. Bu arada arka koltukta müşteride var. ::150::
http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/44145/taksiyi-birakip-kavgaya-kosmak
http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/44145/taksiyi-birakip-kavgaya-kosmak