Taksicinin teki arkadan deydirdi

Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Trafiğin Sıkışmış olduğu bir anda (öndeki aracın park etmesini bekleyen kuyruk) Durduğum yerde taksici geldi arkadan dokundurdu öne sıçradım. Bu kaçıncı oldu ya
Neyse ki motora hiçbir şey olmadı nasıl olmadı anlamadım. Görünür hiçbir hasar yok.
Adam direk taksi durağına çekip duramadim filan dedi. Bir an laf kavgasına tutuşacaktim ki muz cumhuriyetinde olduğumuzu, taksicilerin arabalarında bıçak, sopa bilimum aletlerin olduğu, tüm taksicilerin üstüme çullanip kim vurduya gittiğim an, üstüne motoruma zarar vermeleri, hem sağlığımdan hem motorumdan oluşumun ve tüm bunların yanlarına kalması gözümün önünden geçti. Etrafta da eli tetikte taksiciler vardı. Bu gidişle ülkede katil olma sırası bize de gelecek
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence adama bagir bak ne yaptin de adam motora birsey oldumu diye bakarken sonrada arkadan deydir

Nasil guzelmiymis beybi de
 
Katılım
6 Haz 2018
Mesajlar
449
Önce tövbe bismillah dedim, sonra motosiklet forumu olduğunu hatırladım.

Neyse, geçmiş olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de basligi okuyunca icimden dedim ki arkadas yanlislikla Guzin abla yerine motosiklet forumuna yazmis :queen:
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
yahu bu nasıl başlık. vallahi korka korka girdim ki asıl mesele benim düşündüğüm gibi değilmiş.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
at bakalım bi yolluk desene reis. ketum olmayın
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
tam iffet konusu sandım ki değilmiş.

taksiciler genel olarak hödük
 
Katılım
7 Ocak 2019
Mesajlar
326
İçi fesatlar sahneye ,şaka bi yana taksici erkekleniyorsa bilki durağı yakındır, nereden mi biliyorum hala sağ çenem takır takır ses çıkarıyor ,aynı yere 30 kişi de vurmazki be kardeşim :salut:
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Ülkede fırsatını bulan de(y)dirir,
berberi, taksicisi, arzuhalcisi.. mühim olan de(y)dirilmeden önce tepki koymak.
şiddetli bir höst! çekiş caydırıcı olabilir.
selam ve dua ile :D
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
sende onun arkasına geçip deydir.

(sonra da kafayı uzatıp. "Ne bakıyon! hööö devam etsene" diye bağır.)
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Metro turizm vakası gibi başlık, aklımıza neler neler geldi, aman diyem maazallah :p Neyse ki sadece motora değdirmiş, buna da şükretmek lazım :queen:

Trafik durduğu an 2 aracın arasına kaçıyorum. "Sende bir motorlu taşıtsın, şeridinde durman lazım" diyenlere kulak asmayın. Daha normalde araba kullanmayı beceremeyen tipler elinde telefonla araba sürüyor, yola bakan yok, aman dikkat...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst