geçmiş olsun diyen herkese sonsuz teşekkürler.
dediğim gibi teknik olarak taksici ne kadar kusurlu olsa da hatanın buyugu benim.
zaten taksiyi bulma amacım maddi manevi bir talepte bulunmak değil. her kimse o taksici
bunu bir daha yapmasın, ben ucuz atlattım ama belki bir başkasının canını daha fazla yakacaktı.
sözün özü taksi sahibini de şöförü de buldum, gerekenleri söyledim konu kapandı ve elbette ben de dersimi aldım

taksiyi şöföre veren kişi kazaya onu sebep olduğunu bizzat bana söyledi, "ben inanıyorum kendisi idi" demesine rağmen
halen taksicinin tırnak içinde söylüyorum "kıvırması".
ama mallık bendeki türkiye de yaşadığım aklıma bile gelmedi üstüne gitmeye çalıştım olayın.bu ülkede insana verilen değer ne ki?
sen motorsikletten düşmüşsün kime ne?
herkese tekrar tekrar teşekkürler,
saygılar sevgiler.