teşekkürler;
hyosung gt 250, hız konusna gelince elbette gözüm hız ibresinde
devamlı hızı kontrol ediyor değildim, ama yanılma payını düşünelim
belki 25 belki 35 ti. ortalama bir bisiklet ile de hafif hızlanarak erişebilecek
bir hızda gidiyordum. yani cidden yavaştım, zira dediğim gibi bayrmanda yol
boş diye çıkıp ilk sapaktanda evime dönecektim ki aradaki mesafede 500 m filan.
duramama konusuna gelince. acemi oldugumu söylemiştim, direksiyon sınavına
gireceğim için eğitim amaçlı kullanıyordum ve o nedenle de mümkün mertebe en düşük
hızda kullanarak motoru tanımaya çalışıyordum ancak kaza o kadar kısa bir sürede
gerçekleştiki kaza geçirdiğimi düştükten bir süre sonra anladım. yani araba yola fıradığı
anda aramızdaki mesafe neredeyse kapanmıştı, zaten acemilikte var, hatalı frenleme
yaptığım zaten ortada, zira scooter dan kalan alışkanlık nedeni ile motordaki ayak frenine
henüz adapte de olamadım ki motoru kullanıyor olmamda zaten buydu. ancak şunu söyleyebilirim
o mesafeden (o anda tam solumda da bir araç vardı) durabilecek veya hızlanıp kaçabilecek
bir sürücü elbette vardır ama şayet öyle birine rastlarsam elini öper çırağın olaym diye de yalvarırım.
ama tabi daha da tecrübeli olsa idim belki biraz daha yavaşlayabilir daha hafif atlatabilirdim veya
taksiye hafifçe çarpabilirdim filan. bir sürü olasılık geliyor insanın aklına ama kısaca acemiliğim ve
taksinin aniden yola fırlaması ve bu sürenin çok kısa olması yüzünden böyle bir kaza atlattık.
Allah hepimizi bundan kotusunden değil en ufak kazadan korusun.
Sonuç olarak evet kaza yaptım, kolum bacağım parçalandı. yeni hevesle aldığım motorun benzin deposunda
bir göçük ve km. göstergesinin arkasındaki plastik kutu kırıldı, bir kaçta ufak tefek boya hasarı vs. ama nedir
sonuçta en büyük hata bende, evet taksici tamamen kusurlu olsa da, ben istediğim kadar dikkatli kullanıyor
olsam da ehliyetim olmaması benim için hem hata hem de utanç sebebi. evimin etrafında en fazla sokak aralarında
kullanma imkanım var, boş bir alan vs. en yakın nerde var hatırlamıyorum bile, motoru aldım, kursa kaydolum
direksiyon sınavını bekliyorum ve bi'şekilde de motor kullanmayı ogrenmem lazım. bunlar elbette mazeret değil
ama söylediğim sebeplerden dolayı mecbur kaldım ve hatayı yaptım.
çok uzun olacak belki ama son gelişmeleri de aktarayım bu arada;
sabah işe geldim ve yarın sabaha kadar da şirketteyim.
dediğim gibi aklımda kalan plaka ile şöförü buldum, önce ticari taksi sahibi sonra oğlu sonra yeğeni filan 5-6 kişi ile görüştükten sonra
şöförlede konuştum. önce dün kazanın oldugu yere dahi gitmediğini yakınıdan geçmediğini söyledi, sonra ya hatorlamıyorum belki de geçmişimdir
dedi biraz sonra ha evet konuşurken hatırladım o civara bi müşteri getirmiştim e döndü (tesadüf bu ya tarif ettiği güzergah tam da kazanın olduğu
yer) sonra seni mahmeye veririm filan diye tehdit edip atarlanmaya başladı

ben de hiç uğraşmayacağım bu olay ile ugrasma kararı aldım
ve sabah iş çıkışı adiyeye gidip konuyu anlatıp mobese görüntülerini isteyeceğim. ya adam yalan söylüyor ya ben yanlış hatırlıyorum diye
düşünmektense cezam neyse de çekip o şöförü bulacağım. sonuçta aklımda olan plakaya göre adama ulaştım ama inkar edince de artık
görüntüleri isteyip plakayı gözlerimle görmekten başka bi şey yapamam.
hasılı yarın ben savcılığa gidip olayı anlatacağım ve öncelikle tabi ki ehliyetim olmadığından başlayarak, sonra da görüntüleri talep edeceğim.
bana verilecek ceza ne olur acaba? sonuçta bu taksici veya hadi ben yanıldım br başkası da olsa hiç bir şey alamayağım gibi kendi cezam da
neyse ödeyip o plakayı göreceğim ve taksiciyi bulacağım. zira artık bu ikilem ile yaşayamam. neyse işte sözün özü bu işin hukuki boyutunu bilen
ve yaşadığım olay sonucu sadece mobese görüntülerini görmek adına savcılığa başvurmam durumunda ne gibi bir ceza uygulanır bana.
o konuyu hiç bilmiyorum işte.
zamanınızı aldıysam affola.
saygılar
ÇOK GEÇMİŞ OLSUN
bir şeyi merak ettim
gerçekten 30km/h hızla mı gidiyordunuz?
motorunuzun markası nedir?
10-15m mesafede 30km/h ile nasıl durayıp o kadar sürüklendiniz?