Takaslık Regal Raptor

Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Motorum daha 1900 km de ve üzerinde çizik dahi yoktur. Motoru değiştirmek istememin tek nedeni boyumun uzunluğu. Bu yüzden enduro düşünüyorum. Takasda üzerine para veremem.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst