wolf 250 guzel motor, seramik silindir olayi cok iyi nekadar uzun yol yapsanda dayaniklilik konusunda muhtesem, bir hd 200i evo kullanicisi olarak bu sene bi tane de wolf 250 almayi dusunuyorum, 2011 yilinda 0 aldim hd 200'umu cok memnunum, uzun yola cok gittim ( istanbul - bodrum, istanbul - izmir, istanbul - ayvalik vs..) ve 0 aldigim motor suanda 24000 km'de ve sorunsuz guzel bir motor, ama bu wolf'un sekli cok cezbetti beni, hem sehir ici, hem de sehirlerarasi yollarda keyifle kullanilabilecek bir motor, sadece merak ettigim wolf'a topcase canta takmak mumkun olurmu, bence tek eksik topcase, malum topcase bir motorcu icin cok pratik cozumler sunabiliyo,
Herkese cok selamlar, kazasiz belasiz surusler diliyorum,
Saygilarimla..