Sym Sym Wolf SB 250Ni Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
aynen korayım yazdıgını uygulamaya gecir 1200 km oldugunda yagını değiştikten sonra tabiki asıl kesiciye girene kadar 3. vites 103 4.vites 123 5.vites 144 6. vitesin sonunu ben görememiştim 155 yaptım yol yetmedi :D gideri vardı daha :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
bu motorda tvs apachenin emsallerine göre performanslı oluşu gibi..Hızlı ama öfkeli yani :p 120 ve üzeri hızlarda gidonun ağırlaştığı oluyormu bu motorda..ben şahsen o hızlarla gidonu 1-2 cm oynatmak istediğimde bu ağırlığı hissediyorum..
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
agırlasmak ne kelime kilitleniyor sankı :) zaten o hızda gidon döndürmek ölümle oyun oynamak olur :D
 
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
233
bu motorun kasasımı değişti sitesindeki model gözüme farklı geldi.. sanki değişimler olmuş yanılıyormuyum...?
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
aynen korayım yazdıgını uygulamaya gecir 1200 km oldugunda yagını değiştikten sonra tabiki asıl kesiciye girene kadar 3. vites 103 4.vites 123 5.vites 144 6. vitesin sonunu ben görememiştim 155 yaptım yol yetmedi :D gideri vardı daha :)

evet engin abi aynen o şekil kullanıyorum..
şimdi motor 250 km de.. 300 km de yağ ve yağ filtresini değiştireceğim... castrol power 1 4T kullanıyorum.. tüm motorlarıma bunu koydum...
bugün gittim bu yağdan aldım.. Motosiklet yağıdır ,yüksek devir çeviren motorlar için üretilmiş bir yağdır.. hatta üstünde enduro motor resmi var..
sonraki yağ değişimi ne kadar zamanda... kullanma klavuzu scooterden bozma olduğu için pek okumak istemiyorum... yağ filtesini ben alıp değişsen,takarken
püf noktası veya dikkat etmem gereken bi mevzu var mı?
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
evet engin abi aynen o şekil kullanıyorum..
şimdi motor 250 km de.. 300 km de yağ ve yağ filtresini değiştireceğim... castrol power 1 4T kullanıyorum.. tüm motorlarıma bunu koydum...
bugün gittim bu yağdan aldım.. Motosiklet yağıdır ,yüksek devir çeviren motorlar için üretilmiş bir yağdır.. hatta üstünde enduro motor resmi var..
sonraki yağ değişimi ne kadar zamanda... kullanma klavuzu scooterden bozma olduğu için pek okumak istemiyorum... yağ filtesini ben alıp değişsen,takarken
püf noktası veya dikkat etmem gereken bi mevzu var mı?

Bu acele neden öncelikle 300 km değilde bin km bari yapaydın... motorun uzun ömürlü olsun istersin illaki ama bu kadarıda gereksiz.. bin kmde değiştir madem sonra 5 binde bir değişirsin..
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Bu acele neden öncelikle 300 km değilde bin km bari yapaydın... motorun uzun ömürlü olsun istersin illaki ama bu kadarıda gereksiz.. bin kmde değiştir madem sonra 5 binde bir değişirsin..

panpa çapakları biran önce temizleyim diyorum... 300 veya 500 km buna en uygun zaman... hep böyle yapmışımdır...
makina güzel ha, hoşuma gitti.. belki bi japon dan üstün değil ama bi o kadar var.. malzeme kalitesi fena değil...
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
panpa çapakları biran önce temizleyim diyorum... 300 veya 500 km buna en uygun zaman... hep böyle yapmışımdır...
makina güzel ha, hoşuma gitti.. belki bi japon dan üstün değil ama bi o kadar var.. malzeme kalitesi fena değil...
Motorunuz hayırlı olsun. Kazasız sürüşler dilerim. Alt sakal ayakları koruyormu? Islak yollarda ayaklar ıslanıyormu?
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
panpa çapakları biran önce temizleyim diyorum... 300 veya 500 km buna en uygun zaman... hep böyle yapmışımdır...
makina güzel ha, hoşuma gitti.. belki bi japon dan üstün değil ama bi o kadar var.. malzeme kalitesi fena değil...

ya aga çapak mapak bunlar eskidi artık öyle bişey yok..sen onu boşverde 250 kmde ne yaktın bana onu de hele.. cevabı ybr 250 ye yaz :queen:
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
evet engin abi aynen o şekil kullanıyorum..
şimdi motor 250 km de.. 300 km de yağ ve yağ filtresini değiştireceğim... castrol power 1 4T kullanıyorum.. tüm motorlarıma bunu koydum...
bugün gittim bu yağdan aldım.. Motosiklet yağıdır ,yüksek devir çeviren motorlar için üretilmiş bir yağdır.. hatta üstünde enduro motor resmi var..
sonraki yağ değişimi ne kadar zamanda... kullanma klavuzu scooterden bozma olduğu için pek okumak istemiyorum... yağ filtesini ben alıp değişsen,takarken
püf noktası veya dikkat etmem gereken bi mevzu var mı?


yag değişim periyodları şu şekilde 300 kmde ilk yağı değişiyor 1000 km de rodaj yağı değişiyor 3000 km 6000km diye gidiyor ben 5500 km de sattıgım için daha yağ filitresi hava filitresi buji falan değişmeme fırsat kalmadı :D yani 6000 e kadar değişmen gerekmez garantili motor servisten başkasına gitme garantin bozulmasın ileride işine yarayacak bişey olabilir önemli bi konu

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:11 ----------

Bu acele neden öncelikle 300 km değilde bin km bari yapaydın... motorun uzun ömürlü olsun istersin illaki ama bu kadarıda gereksiz.. bin kmde değiştir madem sonra 5 binde bir değişirsin..

sym nin fabrikası ilk 300 km de yağ değişin der ve servis ücretsiz değiştirir bu yağı sonra 1000 km de değiştirilir fabrika periyoları bunlardır
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
yag değişim periyodları şu şekilde 300 kmde ilk yağı değişiyor 1000 km de rodaj yağı değişiyor 3000 km 6000km diye gidiyor ben 5500 km de sattıgım için daha yağ filitresi hava filitresi buji falan değişmeme fırsat kalmadı :D yani 6000 e kadar değişmen gerekmez garantili motor servisten başkasına gitme garantin bozulmasın ileride işine yarayacak bişey olabilir önemli bi konu

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:11 ----------



sym nin fabrikası ilk 300 km de yağ değişin der ve servis ücretsiz değiştirir bu yağı sonra 1000 km de değiştirilir fabrika periyoları bunlardır

250 cc nin ne anlamı kaldıki şimdi bu kadar sık yağ değişimi parayı yoldan mı buluyoz :p 3 binde bir çok insafsız..şahsen benim motorun üstün maden kalitesine sahip motor bloğu :queen: için 10.000 de bir diyor bende 6 ayda bir değiştircem yazlık ve kışlık olarak.. Böyle olmalıydı..
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
ya aga çapak mapak bunlar eskidi artık öyle bişey yok..sen onu boşverde 250 kmde ne yaktın bana onu de hele.. cevabı ybr 250 ye yaz :queen:

tam depo bitince ne yaktığımı söylerim.. yada tam depo ile kaç km gittiğimi.. ok

yag değişim periyodları şu şekilde 300 kmde ilk yağı değişiyor 1000 km de rodaj yağı değişiyor 3000 km 6000km diye gidiyor ben 5500 km de sattıgım için daha yağ filitresi hava filitresi buji falan değişmeme fırsat kalmadı :D yani 6000 e kadar değişmen gerekmez garantili motor servisten başkasına gitme garantin bozulmasın ileride işine yarayacak bişey olabilir önemli bi konu

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:11 ----------



sym nin fabrikası ilk 300 km de yağ değişin der ve servis ücretsiz değiştirir bu yağı sonra 1000 km de değiştirilir fabrika periyoları bunlardır

anladım abi.. tamam sağol..
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Tamam yarın biter o yarın tatil değil mii...



kanka şuan taze 250 km de... sanırım bir depo ile 440-450 km yol yapıyormuş.. bende ölçeceğim bakalım..
ayrıca hava yağmurlu tatil olsa ne olur.. motor yatışta..

---------- Post added at 08:35 ---------- Previous post was at 08:33 ----------

ilk rodaj yağı 300-500 km aralığında değişmeli...

aynen ramo bende aynı fikirdeyim :thumleft:

---------- Post added at 08:59 ---------- Previous post was at 08:35 ----------

sym nin fabrikası ilk 300 km de yağ değişin der ve servis ücretsiz değiştirir bu yağı sonra 1000 km de değiştirilir fabrika periyoları bunlardır



engin abi; yağ filtresi takılıyken yağ miktarı ne kadar olmalı, yağ filtresini değişeceğimiz zaman ne kadar olmalı
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
Cam takıcaz dedik taktık:)
Mra marka universal bir cam bir çok motosiklete gidondan bağlatı yağolabiliyor.
20130128101603.jpg


20130128101219.jpg


20130128121519.jpg


20130128101234.jpg


20130128121530.jpg


20130128101252.jpg


20130128121542.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst