ben wolfu almadan once halıcıoğlunda yolda gordum motoru ve kullanıcısından fikir almak adına arkadaştan kenara çekmesini istedim ayak üstü biraz lafladık ilgili bir arkadaştı motoru öve öve bitiremedi motoru sattıgı için çok samimi bulmadım motorun sahibi arkada oturuyordu bi arkadası kullanıyordu motoru ne kadar yaktıgını sordugumda ben 10.000 devirden önce vites değiştirmiyorum o yuzden biraz fazla yakıyor dedi valla bizim motorlar 9.500 de kesiciye giriyor bu adam nasıl ceviriyor o deviri?
ben motor alırken satıcının en ufak yalanını gördüğümde soguyorum kimbilir ne süprizler cıkarır diye düşünüyorum
Valla en son telefonda sakaryaya gittim motor bastimida gidiyor 170i gördüm öyle bir motor dedi (Motosikleti artık ne kadar hor kullanıyorsa artık 10bin devir diosa kesiciyi iptal ettirmisde olabilir). Motorumun arkadasindayim servis bakimli cok temiz motor fln dedi. Öğrenci olman etkiledi beni o yüzden bu fiyat fln söyledim dedi. Elbet alicak vardir o motoru ama arkadaşlar duydugum gördüğüm ve bana gelen mesajlara bakarak pek bulasmamanızı tavsiye ediyorum hatta sahibiyle hic muhattap olmayın değmez.