Sym Sym Wolf SB 250Ni Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Tem 2011
Mesajlar
69
ben wolfu almadan once halıcıoğlunda yolda gordum motoru ve kullanıcısından fikir almak adına arkadaştan kenara çekmesini istedim ayak üstü biraz lafladık ilgili bir arkadaştı motoru öve öve bitiremedi motoru sattıgı için çok samimi bulmadım motorun sahibi arkada oturuyordu bi arkadası kullanıyordu motoru ne kadar yaktıgını sordugumda ben 10.000 devirden önce vites değiştirmiyorum o yuzden biraz fazla yakıyor dedi valla bizim motorlar 9.500 de kesiciye giriyor bu adam nasıl ceviriyor o deviri?
ben motor alırken satıcının en ufak yalanını gördüğümde soguyorum kimbilir ne süprizler cıkarır diye düşünüyorum

Valla en son telefonda sakaryaya gittim motor bastimida gidiyor 170i gördüm öyle bir motor dedi (Motosikleti artık ne kadar hor kullanıyorsa artık 10bin devir diosa kesiciyi iptal ettirmisde olabilir). Motorumun arkadasindayim servis bakimli cok temiz motor fln dedi. Öğrenci olman etkiledi beni o yüzden bu fiyat fln söyledim dedi. Elbet alicak vardir o motoru ama arkadaşlar duydugum gördüğüm ve bana gelen mesajlara bakarak pek bulasmamanızı tavsiye ediyorum hatta sahibiyle hic muhattap olmayın değmez.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
teşekkürler engin sym hakkında servis parça konusunda bilgim yok honda yamaha yı biliyorum bu konuda paylaşım yaparsan bilgimiz olur


mesela egsozdakı oksijen sensöründen örnek vereyim merak edip sormuştum 280 tl fıyatı var arıza cıkarıcak bi parca değil ondan dolayı fiyatı yüksek gibi geldi bana baska markalarda nasıldır bilmiyorum
 
Katılım
23 Ocak 2012
Mesajlar
157


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:22 ----------

Arkadaşlar bu motosikletten benim komşumun oğlunda var.

Ben kullanıcı değilim.

Fakat artçılık yaptım.

Motor bastığın zaman gidiyor gerçekten gidiyor.

Durmaya da duruyor.

Fakat km de ne yakıyor onu bilmiyorum motordan %100 anlamam.

Artçılık yapacak kişi rahatsız olacağını hiç düşünmüyorum belki de bana has bir durumdu bilemem.

Ben hiç rahatsız olmadım artçısı olarak.

Ama motor gaza gerekli tepkiyi veriyor sıkıntısı yok.

Tabi dediğim gibi %100 anlamıyorum yorumlarım ne kadar geçerli olur bilemem.

Soracağınız sorular olursa buraya yazın veya bana mesaj atın elimden geldiğince sorar size cevaplamaya çalışırım.

1-2 sayfa önce 1 ilan ile ilgili konuşmuşsunuz yeni fark ettim.

Kullanıcı adı bana ait fakat ordaki motor bana ait değildir.

Bunu bildirmek istedim.

Yoksa beni o satıcı sanmanızı istemem.

Ben daha öğrenciyim.

O yüzden motorumda yok.

Eğer bir terslik yaptıysa ben onun adına sizlerden özür dilerim.
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
valla siyah var bende rengiyle ilgiki tek sikintim kiri belli ediyor sari rengi her motosiklete yakistiramiyorum. birakin orjinali kalsin topcase aparati alan eden varmi öne tur cami takma girisiminde bukununan falan.d .( mobil)
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
dediklerini yapan yok gibi yasin ben denemedim en azından ben canta takma taraftarı değilim tur camınıda düşünmüyorum sadece kuryeciler gibi el ve diz örtüsü taktim uygun olanlardan :)
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
hadi hayirlisi volkan rengine karar vermeye basla.d


bir yanım beyaz motora komple sıyah gıyıneyım dıyor
dıger yanım sıyah motora komple beyaz gıyıneyım :)
beyaz her ne kadar daha guzel dursa da gercekte gormeden karar veremeyecegım heralde
sıyahı gordugum ıcın aklım kayıyor gıbı :))
ılk maas 15 mart gıbı elıme gecıcek 28 subat - 3 mart arası fuarda kıyafetlerı tamamlayayım sonrasında da ıkıncı el bır wolf bakıcam ıns
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
bir yanım beyaz motora komple sıyah gıyıneyım dıyor
dıger yanım sıyah motora komple beyaz gıyıneyım :)
beyaz her ne kadar daha guzel dursa da gercekte gormeden karar veremeyecegım heralde
sıyahı gordugum ıcın aklım kayıyor gıbı :))
ılk maas 15 mart gıbı elıme gecıcek 28 subat - 3 mart arası fuarda kıyafetlerı tamamlayayım sonrasında da ıkıncı el bır wolf bakıcam ıns


beyaz candır beyaz al beyaz giyin 10 numero olur :D
 

vnc

Katılım
18 Ara 2012
Mesajlar
14
Herkese iyi yıllar, daha önce bahsettiğim gidondaki boşluk ve motorun zor çalışma problemi yüzünden geçenlerde servise gittim gidonu 2 dkda hallettiler, zor çalışma mevzusu için motoru bırakmamı istediler (soğuması lazım tabi). Motor lazımdı o sıra o yüzden bırakmadım ancak yapılacak/değişecek şeyin garanti kapsamında olup olmayacağını sordum. Beklediğim cevap bakıcaz görecez gibi bişeydi ancak direk "yok garanti kapsamında olmaz o" gibi bir cevap aldım. Bakımları serviste yapılmış defterde kaşeli ortada kaza/düşme falan gibi bir durumda yok yapılacak müdahalenin garantiye girmesi gerekmez mi?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Evet garanti kapsamına girmesi gerek. En kötü işçilik alırlar ama değişecek parça için(varsa) ücret almamaları gerekir. Eğer değişecek parça için ücret isterlerse öncelikle itiraz edin ve tuttukları tutanağa bakın. Bazı servislerde hem sizden parça için ücret alıp hem de tutanağa sorunun garanti kapsamında olduğu yazılıyor. Böylece gelen parçayı da fabrikadan bedavaya getirtmiş olabiliyorlar.

Şu gidonu nasıl hallettiler biraz anlatabilir misin? Nerede bu boşluğu almak için sıkılacak kısım ? Özel bir alet edevat gerekli mi?
 
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
414
bir yanım beyaz motora komple sıyah gıyıneyım dıyor
dıger yanım sıyah motora komple beyaz gıyıneyım :)
beyaz her ne kadar daha guzel dursa da gercekte gormeden karar veremeyecegım heralde
sıyahı gordugum ıcın aklım kayıyor gıbı :))
ılk maas 15 mart gıbı elıme gecıcek 28 subat - 3 mart arası fuarda kıyafetlerı tamamlayayım sonrasında da ıkıncı el bır wolf bakıcam ıns

Beni yaz aklinin bir kosesine kawa er6n kafami cok kurcakiyor bahsettigin tarihlerde motoru satabilirim motorum beyaz ve bence alabilecegin en bakimli motorlardan biri gozum gibi bakarim. uskudara isin duserse ozel mesaj at beyazinida gormus olursun
 

vnc

Katılım
18 Ara 2012
Mesajlar
14
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
Ya tekli bir bijon anahtarı gibi bişeyle sıktı motora özelmidir bilmiyorum.
http://www.motorcycle.in.th/mediagallery/mediaobjects/orig/c/c_sym-sb250ni-wolf-007.jpg
Linkte tam yedek anahtarın altında görünen metalik renkteki yuvarlak kısmı sıktı.



resimde işaretlediğim yerlerden yapılıyor gidon sıkılması 1 numaradakı kapak cıkarılıyor altında buyuk somun var 2 numaralar gevşetiliyor 3 numara olan yerden sıkılıyor sonra diğerlerinide sıkıyoruz önce 1 numara sonra 2 numara sıkılıyor
hlrz8.jpg
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Engin ve vnc teşekkür ederim, detaylı anlatım için. Galiba benim gidonda da boşluk olabilir. Yanlız 1 numaralı kapak gidonun altında sanırım, böyle açıkta değil. Gerçi gidonu söktüğüm zamanlarda da gözüme çarpmamıştı ama öyle sıkılacak bir yuva/kapak mutlaka vardır. Yanlız 2numaralı kısımların olayla alakalı olduğunu bilmiyordum. Ben işleme giriştiğim zaman bir bakayım, ozaman anlarım herhalde. :cat:
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
Engin ve vnc teşekkür ederim, detaylı anlatım için. Galiba benim gidonda da boşluk olabilir. Yanlız 1 numaralı kapak gidonun altında sanırım, böyle açıkta değil. Gerçi gidonu söktüğüm zamanlarda da gözüme çarpmamıştı ama öyle sıkılacak bir yuva/kapak mutlaka vardır. Yanlız 2numaralı kısımların olayla alakalı olduğunu bilmiyordum. Ben işleme giriştiğim zaman bir bakayım, ozaman anlarım herhalde. :cat:

2 numaralı kısımlar şu sebebten dolayı gevşetiliyor ortadan sıkıyosunuz fakat oralar aşağıya inmiyor bu sefer ortayıda sıkamıyorsunuz ve parçada kasılma oluyor bu sebepten dolayı oralarıda gevşetip sıkmak gerekiyorki tam otursun orası
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
2 numaralı kısımlar şu sebebten dolayı gevşetiliyor ortadan sıkıyosunuz fakat oralar aşağıya inmiyor bu sefer ortayıda sıkamıyorsunuz ve parçada kasılma oluyor bu sebepten dolayı oralarıda gevşetip sıkmak gerekiyorki tam otursun orası

Tamamdır, durum daha iyi anlaşıldı :) Bende lokma seti var, 40 lık felan, irili ufaklı. Cırt anahtar, Allen seti ve diğer şeyler felan da var. Sanırım kendim halledebilirim diye düşünüyorum :silent: Özel bir aparat gerektiriyorsa boşuna 100.kez sökmeyeyim gidonu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst