- Katılım
- 5 Mar 2010
- Mesajlar
- 2,035
Sayin sercan2667, Merhaba nasilsiniz ?
Sizin icin ikinci el satis degeri onemlimi acaba bu karar asamasinda?
Önemli tabii ki.Ucu ucuna parasını denkleştireceğim.
Sayin sercan2667, Merhaba nasilsiniz ?
Sizin icin ikinci el satis degeri onemlimi acaba bu karar asamasinda?
arkadaşlar uzun zamandır yoktum ve geri dönüşü wolf 250 ile yaptım bana göre fiyatı motor için para verebilecek kişilere göre normal çünkü honda kalitesine eşdeğer yamahaya kafa tutabillecek bir motor, hondada kullandım yamahada kullandım ve bu motoru aldığıma pişman değilim ayrıca zevkler tartışılamaz görünüşü bana göre suzukiden daha hoş ve tercih sebebim ki kaldıki ben memnunum
suzuki fiyatı 11,000 yaptı arkadaşlar.. bu paraya neler alınır neler.. plaka hariç..
artık 250cc naked almak isteyen arkadaşların wolf haricinde bişeye bakmalarına gerek yok...
belki biraz indirime giderse ben bile düşünebilirim..
anahtar teslim plaka hariç peşin hangi bayi ne kadara veriyor bu aleti..
hayırlı olsun wolf un ne zaman aldınız bi ara nasıp olursa görüşelim gündörendesiniz sanırsam
Hayırlı olsun, ben sıfır aldım ısınmasını bekledikten sonra hemen çalışıyor herhangi bir sorun rastlamadım ayrıca 5 günde 600 km yol yaptım ve yolda güven verdiğini hissediyorum virajlarda dengesi güzel uzun yolda naket serilerine göre rahat ve konforlu sürüş sağlıyor şehir içinde trafikte takılıp kalmıyorsunuz esnek bir şekilde hareket sağlayabiliyorsunuz.Merhaba arkadaşlar bende 3 yıllık scooter macerasından sonra geçen cuma SYM Wolf ile motosiklete geçmiş bulunuyorum. Daha önceden çok çok az miktarda stop ettire ettire vitesli motor kullanmışlığım vardı o yüzden kendimce risk alarak aldım bu motosikleti, bugün 5. günüm ve nerdeyse 200 km yol yapmışım verdiğim karardan çok memnunum kullanması gerçekten çok zevkli bir alet. Sadece bundan önceki motorum piaggio x8 olduğu için bagaj rahatlığını özlüyorum biraz.
Sormak istediğim birşey var motoru ilk çalıştırırken zor çalışıyor kontağı çevirince şu ısınma sesinide bekliyorum buna ragmen nerdeyse 5. 6. denememde motor çalışıyor bujiden şüpheleniyorum var mı bu tarz bi sorun yaşayan? (motoru 2. el aldım daha 1000 km de ama bi 3 ay kadar yatmış)
Merhaba arkadaşlar bende 3 yıllık scooter macerasından sonra geçen cuma SYM Wolf ile motosiklete geçmiş bulunuyorum. Daha önceden çok çok az miktarda stop ettire ettire vitesli motor kullanmışlığım vardı o yüzden kendimce risk alarak aldım bu motosikleti, bugün 5. günüm ve nerdeyse 200 km yol yapmışım verdiğim karardan çok memnunum kullanması gerçekten çok zevkli bir alet. Sadece bundan önceki motorum piaggio x8 olduğu için bagaj rahatlığını özlüyorum biraz.
Sormak istediğim birşey var motoru ilk çalıştırırken zor çalışıyor kontağı çevirince şu ısınma sesinide bekliyorum buna ragmen nerdeyse 5. 6. denememde motor çalışıyor bujiden şüpheleniyorum var mı bu tarz bi sorun yaşayan? (motoru 2. el aldım daha 1000 km de ama bi 3 ay kadar yatmış)
Merhaba arkadaşlar bende 3 yıllık scooter macerasından sonra geçen cuma SYM Wolf ile motosiklete geçmiş bulunuyorum. Daha önceden çok çok az miktarda stop ettire ettire vitesli motor kullanmışlığım vardı o yüzden kendimce risk alarak aldım bu motosikleti, bugün 5. günüm ve nerdeyse 200 km yol yapmışım verdiğim karardan çok memnunum kullanması gerçekten çok zevkli bir alet. Sadece bundan önceki motorum piaggio x8 olduğu için bagaj rahatlığını özlüyorum biraz.
Sormak istediğim birşey var motoru ilk çalıştırırken zor çalışıyor kontağı çevirince şu ısınma sesinide bekliyorum buna ragmen nerdeyse 5. 6. denememde motor çalışıyor bujiden şüpheleniyorum var mı bu tarz bi sorun yaşayan? (motoru 2. el aldım daha 1000 km de ama bi 3 ay kadar yatmış)
10372 lira mi? oha..
Hayırlı olsun, ben sıfır aldım ısınmasını bekledikten sonra hemen çalışıyor herhangi bir sorun rastlamadım ayrıca 5 günde 600 km yol yaptım ve yolda güven verdiğini hissediyorum virajlarda dengesi güzel uzun yolda naket serilerine göre rahat ve konforlu sürüş sağlıyor şehir içinde trafikte takılıp kalmıyorsunuz esnek bir şekilde hareket sağlayabiliyorsunuz.
Hayırlı olsun yteni motorunuzAcaba aküden yapabilirmi , akü zayıflamış olabilirmi:silent:
Gidonda ufak bir boşluk var ayarlanıyormuş sanırım o serviste normalmiş yani.
Öncelikle motorunuz hayırlı olsun.
Bide arka fren pedalında sorun yaşayan var mı hiç? Doğrusu ayak ucunun pedal üstünde olmasıymış ama ben altında tutuyorum dolayısıyla arka fren tepkim çok geç ama diğer türlü 30 saniye tutabilirim heralde ayağımı çok ağrıtıyor.
motosiklet elciklerin yanındaki plastikleri yok suan farkettim mesala neden sökmüs olabilirler
ac bi telefon sor bakalim, bende merak ettim.
Şuan takılıymıs gaz kolunda ayar yaptırmıs boşluk varmış öyle dedi. Niye ikisi birden cıkmıs tabi ayrı konu