Sym Sym Wolf SB 250Ni Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2010
Mesajlar
131
arkadaşlar uzun zamandır yoktum ve geri dönüşü wolf 250 ile yaptım bana göre fiyatı motor için para verebilecek kişilere göre normal çünkü honda kalitesine eşdeğer yamahaya kafa tutabillecek bir motor, hondada kullandım yamahada kullandım ve bu motoru aldığıma pişman değilim ayrıca zevkler tartışılamaz görünüşü bana göre suzukiden daha hoş ve tercih sebebim ki kaldıki ben memnunum
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
arkadaşlar uzun zamandır yoktum ve geri dönüşü wolf 250 ile yaptım bana göre fiyatı motor için para verebilecek kişilere göre normal çünkü honda kalitesine eşdeğer yamahaya kafa tutabillecek bir motor, hondada kullandım yamahada kullandım ve bu motoru aldığıma pişman değilim ayrıca zevkler tartışılamaz görünüşü bana göre suzukiden daha hoş ve tercih sebebim ki kaldıki ben memnunum



hayırlı olsun wolf un ne zaman aldınız bi ara nasıp olursa görüşelim gündörendesiniz sanırsam
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
suzuki fiyatı 11,000 yaptı arkadaşlar.. bu paraya neler alınır neler.. plaka hariç..
artık 250cc naked almak isteyen arkadaşların wolf haricinde bişeye bakmalarına gerek yok...
belki biraz indirime giderse ben bile düşünebilirim..

anahtar teslim plaka hariç peşin hangi bayi ne kadara veriyor bu aleti..
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
100
suzuki fiyatı 11,000 yaptı arkadaşlar.. bu paraya neler alınır neler.. plaka hariç..
artık 250cc naked almak isteyen arkadaşların wolf haricinde bişeye bakmalarına gerek yok...
belki biraz indirime giderse ben bile düşünebilirim..

anahtar teslim plaka hariç peşin hangi bayi ne kadara veriyor bu aleti..

ER6N düşürmeye bak koray,250 cc de biryere kadar,ondan sonrası tatminsizlik.İnazuma artçılı kullanım için sana biçilmiş kaftandı arka sele geniş ve rahattı,10 motor satmadan aç gözlülük yaptı suzimasturubazuka...
sym çok güzel,seri ve yakışıklı bir alet.uzun yıllar kullanıp değiştirmeyeceksen alınır...parasının karşılığını ödetirsin motora.kısa vadede zarar edersin.
bazen uzun yolda insan şevke geliyor gazı açmak istiyor,onun için 600 lükler içinde yakıtı en asgari olan fiyatı en uygun olan hangisiyse ona yönelmek gerekir...benimde aklımı ciddi ciddi karışıtırıyor er6n
 

vnc

Katılım
18 Ara 2012
Mesajlar
14
Merhaba arkadaşlar bende 3 yıllık scooter macerasından sonra geçen cuma SYM Wolf ile motosiklete geçmiş bulunuyorum. Daha önceden çok çok az miktarda stop ettire ettire vitesli motor kullanmışlığım vardı o yüzden kendimce risk alarak aldım bu motosikleti, bugün 5. günüm ve nerdeyse 200 km yol yapmışım verdiğim karardan çok memnunum kullanması gerçekten çok zevkli bir alet :). Sadece bundan önceki motorum piaggio x8 olduğu için bagaj rahatlığını özlüyorum biraz.
Sormak istediğim birşey var motoru ilk çalıştırırken zor çalışıyor kontağı çevirince şu ısınma sesinide bekliyorum buna ragmen nerdeyse 5. 6. denememde motor çalışıyor bujiden şüpheleniyorum var mı bu tarz bi sorun yaşayan? (motoru 2. el aldım daha 1000 km de ama bi 3 ay kadar yatmış)
 
Katılım
29 Mar 2010
Mesajlar
131
hayırlı olsun wolf un ne zaman aldınız bi ara nasıp olursa görüşelim gündörendesiniz sanırsam

teşekkürler, evet güngörendeyim.

---------- Post added at 03:46 ---------- Previous post was at 03:42 ----------

Merhaba arkadaşlar bende 3 yıllık scooter macerasından sonra geçen cuma SYM Wolf ile motosiklete geçmiş bulunuyorum. Daha önceden çok çok az miktarda stop ettire ettire vitesli motor kullanmışlığım vardı o yüzden kendimce risk alarak aldım bu motosikleti, bugün 5. günüm ve nerdeyse 200 km yol yapmışım verdiğim karardan çok memnunum kullanması gerçekten çok zevkli bir alet :). Sadece bundan önceki motorum piaggio x8 olduğu için bagaj rahatlığını özlüyorum biraz.
Sormak istediğim birşey var motoru ilk çalıştırırken zor çalışıyor kontağı çevirince şu ısınma sesinide bekliyorum buna ragmen nerdeyse 5. 6. denememde motor çalışıyor bujiden şüpheleniyorum var mı bu tarz bi sorun yaşayan? (motoru 2. el aldım daha 1000 km de ama bi 3 ay kadar yatmış)
Hayırlı olsun, ben sıfır aldım ısınmasını bekledikten sonra hemen çalışıyor herhangi bir sorun rastlamadım ayrıca 5 günde 600 km yol yaptım ve yolda güven verdiğini hissediyorum virajlarda dengesi güzel uzun yolda naket serilerine göre rahat ve konforlu sürüş sağlıyor şehir içinde trafikte takılıp kalmıyorsunuz esnek bir şekilde hareket sağlayabiliyorsunuz.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
Merhaba arkadaşlar bende 3 yıllık scooter macerasından sonra geçen cuma SYM Wolf ile motosiklete geçmiş bulunuyorum. Daha önceden çok çok az miktarda stop ettire ettire vitesli motor kullanmışlığım vardı o yüzden kendimce risk alarak aldım bu motosikleti, bugün 5. günüm ve nerdeyse 200 km yol yapmışım verdiğim karardan çok memnunum kullanması gerçekten çok zevkli bir alet :). Sadece bundan önceki motorum piaggio x8 olduğu için bagaj rahatlığını özlüyorum biraz.
Sormak istediğim birşey var motoru ilk çalıştırırken zor çalışıyor kontağı çevirince şu ısınma sesinide bekliyorum buna ragmen nerdeyse 5. 6. denememde motor çalışıyor bujiden şüpheleniyorum var mı bu tarz bi sorun yaşayan? (motoru 2. el aldım daha 1000 km de ama bi 3 ay kadar yatmış)


servise bakıma gittiğinde bi baktırt herseyden olabilir benim motorum 5300 km de oldu daha öyle bişey yapmadı istanbulun bu havasında aktif olarak işe gidip gelmek için kullanıyorum
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Merhaba arkadaşlar bende 3 yıllık scooter macerasından sonra geçen cuma SYM Wolf ile motosiklete geçmiş bulunuyorum. Daha önceden çok çok az miktarda stop ettire ettire vitesli motor kullanmışlığım vardı o yüzden kendimce risk alarak aldım bu motosikleti, bugün 5. günüm ve nerdeyse 200 km yol yapmışım verdiğim karardan çok memnunum kullanması gerçekten çok zevkli bir alet :). Sadece bundan önceki motorum piaggio x8 olduğu için bagaj rahatlığını özlüyorum biraz.
Sormak istediğim birşey var motoru ilk çalıştırırken zor çalışıyor kontağı çevirince şu ısınma sesinide bekliyorum buna ragmen nerdeyse 5. 6. denememde motor çalışıyor bujiden şüpheleniyorum var mı bu tarz bi sorun yaşayan? (motoru 2. el aldım daha 1000 km de ama bi 3 ay kadar yatmış)

Hayırlı olsun yteni motorunuz :) Acaba aküden yapabilirmi , akü zayıflamış olabilirmi:silent:
 
Katılım
29 Mar 2010
Mesajlar
131
10372 lira mi? oha..

pazarlık sana kalmış 9bine kadar indirilebiliyor çoğu bayi satabilmek için fiyatı baya kırıyor, GT250 ye 9500+plaka vericeğime WOLF250 ye 10000 verdim.

Ayrıca bayide GT250yi inceledik kaynak yerlerinden tutunda en basit radyatörü bile baştan sağma yapılmış duruyor, WOLF 250de krenajlar motorun kendine özgü kaplaması ve kaynak yerleri vs. tam anlamıyla düzgün duruyor
 

vnc

Katılım
18 Ara 2012
Mesajlar
14
Hayırlı olsun, ben sıfır aldım ısınmasını bekledikten sonra hemen çalışıyor herhangi bir sorun rastlamadım ayrıca 5 günde 600 km yol yaptım ve yolda güven verdiğini hissediyorum virajlarda dengesi güzel uzun yolda naket serilerine göre rahat ve konforlu sürüş sağlıyor şehir içinde trafikte takılıp kalmıyorsunuz esnek bir şekilde hareket sağlayabiliyorsunuz.

Teşekkürler, bende yol yapmak istiyorum içim içime sığmıyor ama hava şartları engel oluyor malasef :(. Scooterda bacaklarım hiç rüzgar yemiyordu, eşofmanla bile sorun olmuyordu. Ama bu motor hayatımda ilk defa içlik giydirtti bana :).

Hayırlı olsun yteni motorunuz :) Acaba aküden yapabilirmi , akü zayıflamış olabilirmi:silent:

Teşekkürler, olabilir tabi ama göstergede akü voltajını gösteriyor 11,9 12,0 gibi takılıyor genelde o yüzden aküden değildir diye düşünüyorum. Bakımı beklemeden servise götürecem yakın zamanda yarın kar yağıyormuş yağmasa götürecektim.

Gidonda ufak bir boşluk var ayarlanıyormuş sanırım o serviste normalmiş yani.
Bide arka fren pedalında sorun yaşayan var mı hiç? Doğrusu ayak ucunun pedal üstünde olmasıymış ama ben altında tutuyorum dolayısıyla arka fren tepkim çok geç ama diğer türlü 30 saniye tutabilirim heralde ayağımı çok ağrıtıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------

Motoruna hiç topcase taktıran var mı? Geçenlerde Hasanpaşa'da bir iki sordumda çanta aparatı yok hiç. Nette biraz araştırınca Shad'ın bizim motorun 125 liği için yaptığı aparatı buldum. Heralde bire bir olur. Yaza doğru almanın yollarını arıyacam gibi. Kalem koymaya yer yok yahu :D.

http://cgi.ebay.fr/Support-top-case...4386?pt=FR_JG_Moto_Pièces&hash=item5aeb858b72
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Gidonda ufak bir boşluk var ayarlanıyormuş sanırım o serviste normalmiş yani.
Öncelikle motorunuz hayırlı olsun.

Bide arka fren pedalında sorun yaşayan var mı hiç? Doğrusu ayak ucunun pedal üstünde olmasıymış ama ben altında tutuyorum dolayısıyla arka fren tepkim çok geç ama diğer türlü 30 saniye tutabilirim heralde ayağımı çok ağrıtıyor.

Şu gidon konusunu biraz daha deyaylı anlatabilir misiniz? Nasıl bişey merak ettim bu boşluk. "Gidon da boşluk" bana hiçbir şekilde normal gelmedi de. Montajdan kaynaklanmış olabilir.

Ayaklarınızı da ne frenin altında ne de üstünde tutmayın. Yanında da tutmayın. Ayak basamağına ayağınızın ön tarafı ile(ucu değil) basın. Fren yapılması gereken yerde fren yaparsınız. Normalde ayağın pedal civarında değil basamakta düz bir şekilde olması en doğrusudur :cat:

O topcase aparatı da büyük ihtimalle sizin motora da uyacaktır. Sanırım aynı şase ve kuyruk tasarımı car o 125'likte de. :cat:
 
Katılım
13 Tem 2011
Mesajlar
69
motosiklet elciklerin yanındaki plastikleri yok suan farkettim mesala neden sökmüs olabilirler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst