sym motor aldım...bilgisi olan varmı?

Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
134
daha 2 gün önce gts 250 adlı bir motor çıkarmışlar 21 beygir.su soğutmalı.daha antalyada ilk alan benim.sis lambası falan var.bir çok özelligi var siz ne dersiniz?
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Onu almadan önce soracaktın :p. Ama iyi motordur hayırlı olsun ...
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
129
valla benim tanıdığım birinde vardı.. ondan sonra bi kaç motor daha alıp sattı ama o hala duruyo.. iyi motormuş duyduğuma göre
... Hayırlı olsun... güle güle kullan
 
Katılım
11 Eyl 2005
Mesajlar
53
eet nasıl bişe bn duymadım hiç
web-sitesi fln yok mudur bunun resmi fln bilgi alabileceeimiz bi yer :wiinkk:
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
134
yolda bir tane sym gördüm ve sordum parça sorunu var mı diyr.şimdiye kadar en fazla 3 gün beklemiş.servisi suziki
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
182
SYM DEN KORKMA

SYM DE SAKIN KORKMA RAHAT RAHAT BİN DERİM (HAYIRLI OLSUN)
ŞU AN PİYASDAKİ HONDA YAMAHA SUZUKI DEKİ SCOOTERLERİN ÇOĞUNDAN KALİTELİDİR.YEDEK PARÇA SORUNU ZATEN YOK ARKASINDA KOSKOCA SUZUKI VAR.
AYRICA GTS 250 O FİYATA GERÇEK TEN ÇOK GÜZEL BEN DE HERKESE TAVSİYE EDERİM :king:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
182
NEW SYM GTS 250

RESİMLER
200508021441153we.jpg
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
182
NEW SYM GTS 250

RESİMLERhttp://img300.imageshack.us/img300/9378/200508021437040lf.jpghttp://img300http://img300.imageshack.us/img300/1192/ghg4qd.jpg.imageshack.us/img300/7603/bnb0sz.jpg
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
1
birader almışsın hayırlı olsun.bence çok iyi yapmışsın,çok kaliteli motorlar.ben 900 lük motor kullanıcısıyım,sym 250 ligin keyfini alamıyorum çok saglam motorlar sakın arkana bakma
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gropsy' Alıntı:
fiyat 6.800 ytl.+ 140 ytl.plaka-ruhsat...



istanbulda 8000 motor +plaka ruhsat v.s.
allah iyi günlerde kullanmak nasip etsin çok güzel bir motor satın almışsın. Sağlam estetik ve karizmatik bir motor ben geçen ay nasip olmadı alamadım sen güle güle kullan.
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
134
bu başlık ndn hortladı anlamadım arkadaşlar sym formuna bekliyoruz hepinizi detaylı bilgi orda...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst