Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
daha 2 gün önce gts 250 adlı bir motor çıkarmışlar 21 beygir.su soğutmalı.daha antalyada ilk alan benim.sis lambası falan var.bir çok özelligi var siz ne dersiniz?
valla benim tanıdığım birinde vardı.. ondan sonra bi kaç motor daha alıp sattı ama o hala duruyo.. iyi motormuş duyduğuma göre
... Hayırlı olsun... güle güle kullan
SYM DE SAKIN KORKMA RAHAT RAHAT BİN DERİM (HAYIRLI OLSUN)
ŞU AN PİYASDAKİ HONDA YAMAHA SUZUKI DEKİ SCOOTERLERİN ÇOĞUNDAN KALİTELİDİR.YEDEK PARÇA SORUNU ZATEN YOK ARKASINDA KOSKOCA SUZUKI VAR.
AYRICA GTS 250 O FİYATA GERÇEK TEN ÇOK GÜZEL BEN DE HERKESE TAVSİYE EDERİM :king:
istanbulda 8000 motor +plaka ruhsat v.s.
allah iyi günlerde kullanmak nasip etsin çok güzel bir motor satın almışsın. Sağlam estetik ve karizmatik bir motor ben geçen ay nasip olmadı alamadım sen güle güle kullan.