- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 305
:cat: %95 katılıyorum..ancak daha iyi olabilirdi..:wiinkk: cc farkı bazı noktalarda ciddi olarak hissedildi..bu konuda grup artçıları oldukça dertliler..:bounce: :wiinkk:
Zühtü Paşam...O cc. farkı benden kaynaklandı sanırım.Makina yeni olduğundan 80 km hızı geçmek istemedim,böyle oluncada grubu ikiye böldüm üzülerek...
Ama daha fazla grubu bozmayayım diye dönüşte son durduğumuz benzilikte ayrıldım,ve yoluma yalnız kovboy olarak devam ettim...:cherry:
Eğer benden kaynaklandığı düşünülüyorsa özürlerimi sunarım,yoksa SYM lerin gücü yerindeydi
Saygılarımla.
resimler guzelmiş mavide yanmıs valla guneslenazar dymesın
![]()
Amin..hepimize hepimizinkine nazar değmesin.
Mavi iyicene hoşuma gitmeye başladı
Son düzenleme:
