- Katılım
- 16 Haz 2006
- Mesajlar
- 176
Yok yahu xenon o kadar pahalı değil, kısa-uzun toplam 400 milyon pardon 400ytl civarında.
X-max e gelince, biz kullanmadık orda ama bir iki kişi denedi hepsinin fikri oldukça seri olduğu ama hiç rahat olmadığı yönündeydi, ayakları uzatamıyorsun. Bide max hızının bizden az fazla olduğunu biliyorum.
X-max e gelince, biz kullanmadık orda ama bir iki kişi denedi hepsinin fikri oldukça seri olduğu ama hiç rahat olmadığı yönündeydi, ayakları uzatamıyorsun. Bide max hızının bizden az fazla olduğunu biliyorum.