Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
:cat: %95 katılıyorum..ancak daha iyi olabilirdi..:wiinkk: cc farkı bazı noktalarda ciddi olarak hissedildi..bu konuda grup artçıları oldukça dertliler..:bounce: :wiinkk:

Zühtü Paşam...O cc. farkı benden kaynaklandı sanırım.Makina yeni olduğundan 80 km hızı geçmek istemedim,böyle oluncada grubu ikiye böldüm üzülerek...
Ama daha fazla grubu bozmayayım diye dönüşte son durduğumuz benzilikte ayrıldım,ve yoluma yalnız kovboy olarak devam ettim...:cherry:
Eğer benden kaynaklandığı düşünülüyorsa özürlerimi sunarım,yoksa SYM lerin gücü yerindeydi:)
Saygılarımla.

resimler guzelmiş mavide yanmıs valla gunesle:)nazar dymesın:)

Amin..hepimize hepimizinkine nazar değmesin.
Mavi iyicene hoşuma gitmeye başladı:)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zühtü Paşam...O cc. farkı benden kaynaklandı sanırım.Makina yeni olduğundan 80 km hızı geçmek istemedim,böyle oluncada grubu ikiye böldüm üzülerek...
Ama daha fazla grubu bozmayayım diye dönüşte son durduğumuz benzilikte ayrıldım,ve yoluma yalnız kovboy olarak devam ettim...:cherry:
Eğer benden kaynaklandığı düşünülüyorsa özürlerimi sunarım,yoksa SYM lerin gücü yerindeydi:)
Saygılarımla.

Estagfurullah..:rendeer: ben her hangi bir kişiyi direkt kasdederek sölemedim..:wiinkk: Daha önce gts kullanan biri olarak özellikle ara hızlanmalarda burgman a göre yetersiz kaldıgını iyi bilirim..:wiinkk: ayrıca motorunun yeni olmasından kaynaklanan kendine göre haklı yavaşlıgın da bu konuya eklenince dogal olarak grupta sorunlar olmustur..dogrudur..umarım en kısa sürede rodajın tamamlanır, sende motorunu istediğin gibi kullanırsın insallah..:wiinkk:
S&S
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Estagfurullah..:rendeer: ben her hangi bir kişiyi direkt kasdederek sölemedim..:wiinkk: Daha önce gts kullanan biri olarak özellikle ara hızlanmalarda burgman a göre yetersiz kaldıgını iyi bilirim..:wiinkk: ayrıca motorunun yeni olmasından kaynaklanan kendine göre haklı yavaşlıgın da bu konuya eklenince dogal olarak grupta sorunlar olmustur..dogrudur..umarım en kısa sürede rodajın tamamlanır, sende motorunu istediğin gibi kullanırsın insallah..:wiinkk:
S&S
Teşekkürederim.
Saygılarımla.
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
Kontağı ilk çevirdiğinde pozu iyi yakalamışsın...:cat: Çaktırma kimse duymasın:cherry:


yanlıs tahmin ...

cumartesi günü exnon farları taktırdık tan sonra eve geldigimde hic bisi yok idi ... aradan bir saat gectikten sonra motorumu calıstırdıgımda göstergeler sasırdılar ve 10k devirde 160 göstermeye basladı ... dijital saat kayboldu yakıt göstergesi felc, hararet yokk:queen: hemen aradım tamer abiyi .. anlattım herseyi .... artık cumartesi yi bekleyecegiz sonuc icin:salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Karışmıştır beyni..:p :p :cherry:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Geçmiş olsun.İlginç bir durum...
Cumartiseye kadar bi sorun çıkarmasın?Hani bir yerden Şase felan yapar Allah korusun..
 
Katılım
10 Ocak 2007
Mesajlar
49
Kontağı ilk çevirdiğinde pozu iyi yakalamışsın...:cat: Çaktırma kimse duymasın:cherry:


yanlıs tahmin ...

cumartesi günü exnon farları taktırdık tan sonra eve geldigimde hic bisi yok idi ... aradan bir saat gectikten sonra motorumu calıstırdıgımda göstergeler sasırdılar ve 10k devirde 160 göstermeye basladı ... dijital saat kayboldu yakıt göstergesi felc, hararet yokk:queen: hemen aradım tamer abiyi .. anlattım herseyi .... artık cumartesi yi bekleyecegiz sonuc icin:salut:

xenon far yüzünden olabilir:queen: xenon balastları ilk çalışmada 85.000 volt gibi bir değere ulaştığı için etrafınada biraz olsun statik elektrik yayar eğer xenon ballastı motorun beynine yakın bir yere monte edilmişse tahminen sebebi bu olabilir..
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
xenon far yüzünden olabilir:queen: xenon balastları ilk çalışmada 85.000 volt gibi bir değere ulaştığı için etrafınada biraz olsun statik elektrik yayar eğer xenon ballastı motorun beynine yakın bir yere monte edilmişse tahminen sebebi bu olabilir..



ewet bende bu yuzden oldugunu tahmin ediyorum .. bakalım cumartesi belli olur .. tabi beyin kafayı yemezse...:queen:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kontağı ilk çevirdiğinde pozu iyi yakalamışsın...:cat: Çaktırma kimse duymasın:cherry:


yanlıs tahmin ...

cumartesi günü exnon farları taktırdık tan sonra eve geldigimde hic bisi yok idi ... aradan bir saat gectikten sonra motorumu calıstırdıgımda göstergeler sasırdılar ve 10k devirde 160 göstermeye basladı ... dijital saat kayboldu yakıt göstergesi felc, hararet yokk:queen: hemen aradım tamer abiyi .. anlattım herseyi .... artık cumartesi yi bekleyecegiz sonuc icin:salut:

Selam,

Yarın sabah bende altan motora gidip genel bir bakım yaptıracağım.Bu arada Xenon'u bende düşünüyorum.Ayıptır sorması ne kadara yaptırdın?
 
Katılım
16 Mar 2007
Mesajlar
11
ARKADAŞLAR YALVARIYORUM!!!!!!!!!! BİLEN BİRİ VARSA LÜTFEN SÖYLESİN

...SYM VS 150 lerin pistonu seramik midir ???????????????
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
68
xenonun fiyatını öğrenmek mümkün mü, birde sislerin yerine mi yaptırdınız yoksa direk far kısmına mı??
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
xenonun fiyatını öğrenmek mümkün mü, birde sislerin yerine mi yaptırdınız yoksa direk far kısmına mı??

Ferhad selam,

Forumdaki daha önceki konuşmalarda 350 ytl olduğunu biliyorum tek fiyatının.Bende güncel fiyatını merak ediyorum.Bu arada bir arkadışımız sanırım mertd kısa fara yaptırmıştı.(isimde hata varsa affola).Uzuna ve kısaya yaptırırsan 700 ediyor.Ama sistem kaldırırmı onu bilemiyorum.sis fikride fena değil aslında.

Sevgiler
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
134
yaw madem geziye gittiniz yanılmıosam x-max de var o gezide nasıl yani performans olarak karşılaştırdığımızda arada ne fark var denilenlere göre bizimkilerden baya bi hızlıymış gerçekten öle mi yoksa atmasyonmu?bide gts lerle max sürat kaç yaptınız?benim motor düz yolda en fazla 125 yapıor ama honda dylan bile 2 kişi 130 dior neden böle anlamıorum aslında yeter ama ne biliim kafam takıldı:)
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
10
BLACKPANTHER SEVGİLİ KARDERŞİM SENİN SAYENDE RESMİM OLDU ELLERİNE SAĞLIK ÇOK YAHŞİ ÇEKMİŞSİN HANİ BARİ BİDE İKAZ ETSEYDINİZDE ŞU GÖZLÜĞÜ DÜZLSEYMİŞİM YANİ TŞK
SEVGİLİ DARTMAUL CUM BEN ŞEHİR İÇİNDE 12 LT BENZİN İLE 250 KM YOL YAPABİLİYORUM DÜZ YOLDA DAİM GİDİŞTE ARKAYA ÇANTA TAKMADAN ÖNCE 140 KM HIZI SABİTLEDİM AMA ÇANTA TAKILI İKEN 130 KM SÜRATİ ZORLADI GEÇEMEDİM GEZİYİ DÜZENLEYENLER VE EMEĞİ GEÇENLERE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM GÜZEL BİR GÜN YAŞADIK
HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN
MİMKA:bounce:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst