Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 May 2006
Mesajlar
10
FOTOGRAF MAKİNAMIN ŞARJI BİTTİĞİNDEN BİR KAÇ RESİM ÇEKEBİLDİM AMA BURAYA NASIL KOYACAĞIM BİLMİYORUM LÜTFEN YARDIM BU ARADA GEZİ MÜKEMMELDİ HAVA GÜZELDİ AŞAĞI YUKARI 25 MOTOSİKLET İDİK BEN ÇOK ZEVK ALDIM HERHALDE ARKADAŞLAR DA ZEVK ALMIŞLARDIR BİR DAHAKİ SEFERE DAHA ÇOK KİŞİ İLE BİRLİKTE OLMAK ÜZERE HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN
MİMKA:bounce:
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Oy oy oyy, amma gezdik yahu, Ağvaya gittik geldik toplamda 260km yol yapmışız, gelemeyenler çatllasın :pr: zorunlu durumu olanlar hariç, bu arada geçmiş olsun önemli olan sağlık gezi herzaman yaparız.:cat:
Mimka, siteye resim koyma anlatılıyor forumların başında, olmadı bana yolla hallederim. Burmancılarla beraberdik yaklaşık 25 motor kadardık, gurup sürüşü çok keyifliydi, yemeklerde tabi :queen:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
68
Offroad GTS :D

Ferhat gel beni al. Sahile gidip gezicem biraz...:cherry:

pınar, banlı dostum benim seviyorum seni :queen: motorcu hareket engellenemez, orda ban yerim buradan yazarım diyosun yakışır:cat:

FOTOGRAF MAKİNAMIN ŞARJI BİTTİĞİNDEN BİR KAÇ RESİM ÇEKEBİLDİM AMA BURAYA NASIL KOYACAĞIM BİLMİYORUM LÜTFEN YARDIM BU ARADA GEZİ MÜKEMMELDİ HAVA GÜZELDİ AŞAĞI YUKARI 25 MOTOSİKLET İDİK BEN ÇOK ZEVK ALDIM HERHALDE ARKADAŞLAR DA ZEVK ALMIŞLARDIR BİR DAHAKİ SEFERE DAHA ÇOK KİŞİ İLE BİRLİKTE OLMAK ÜZERE HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN
MİMKA:bounce:

www.imageshack.us a gir ordan upload bölümünün yanında browse a bas çıkan pencereden resmini seç. gelen likleri kopyala buraya yapıştır.
/
Bende bursadan arkadaşlarla gezideydim. gezideki tek sym idim ama belli etti sym mem kendini :bounce: tirilya kumyaka taraflarına gittik (bursa - mudanya köylerinden) çok tatlı bir gezi oldu. 2 km fln bi patika yol vardı 1 araba zor geçiyor öyle bir yol; sym ile ayakta bi sürüş yaptım inanın çok zevkliydi. birden offroad oldu sandım bizim GTS :queen: sizlerle tanışmak isterim arkadaşlar, sınavlarım bitsin bi haftasonu katılacam inşALLAH bir gezinize.
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
slm geziniz güzel geçmiştir umarım ben de bugün dinlenecektim güyaaaa
ama görev aşkı işte neyapacaksınız tekirdağa gittik 3 arkadaş çok keyifli bir yolculuk oldu ama akşam dönüşte
bir motorcu kardeşimiz arabaya arkadan kötü vurmuş e6 gişelere yakın hemen durduk tabi yanına gittiğimizde
motoru çok kötü bir durum da idi kendinde birşey yoktu ama alkoluuu vardııı malesefff yapacak fazla birşeyimiz yoktu
polisler geldi gerisi malümm :pale:
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
puffff
şans kardeşim hava güzeldi bugün tam gezi havası neyse bir dahakine
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
10
DARTMAUL ÇOK ŞANSLİ ADAMSIN YA ÇEKEBİLDİĞİM RESİMLERDEN BİRİ SENİN ÇEKTİĞİM MOTOR GURUBU ÇIKMAMIŞ AMA SAĞLIK OLSUN ARKADAŞLAR HEMEN BURAYA KOYARLAR HERHALDE http://img471.imageshack.us/img471/7642/1004388ft4.jpg BEN DEVAM EDEYİM ELİMDEKİ BİR KAÇ ÇEKTİĞİM RESİMLERİ KOYAYIM

http://img235.imageshack.us/img235/7544/1004390no8.jpg http://img252.imageshack.us/img252/2995/1004392tp4.jpg http://img396.imageshack.us/img396/3926/dsc01081ju6.jpg HERHALDE OLMUŞTUR AMA HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRADIM TOPLU MOTOSİKLET GURUBU ÇIKMAMIŞ

MİMKA :bounce:


TŞK FERHAD KARDEŞ BU RESİM KOYMA YERİNİ SÖLEDİĞİN İÇİN GÖRÜŞMEK ÜZERE
MİMKA:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Zuhahahaaa, başrolde ben varım :cherry: sadece ben çıkarım:queen: gücün karaklık tarafı bu...::evil::
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
68
DARTMAUL ÇOK ŞANSLİ ADAMSIN YA ÇEKEBİLDİĞİM RESİMLERDEN BİRİ SENİN ÇEKTİĞİM MOTOR GURUBU ÇIKMAMIŞ AMA SAĞLIK OLSUN ARKADAŞLAR HEMEN BURAYA KOYARLAR HERHALDE http://img471.imageshack.us/img471/7642/1004388ft4.jpg BEN DEVAM EDEYİM ELİMDEKİ BİR KAÇ ÇEKTİĞİM RESİMLERİ KOYAYIM

http://img235.imageshack.us/img235/7544/1004390no8.jpg http://img252.imageshack.us/img252/2995/1004392tp4.jpg http://img396.imageshack.us/img396/3926/dsc01081ju6.jpg HERHALDE OLMUŞTUR AMA HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRADIM TOPLU MOTOSİKLET GURUBU ÇIKMAMIŞ

MİMKA :bounce:


TŞK FERHAD KARDEŞ BU RESİM KOYMA YERİNİ SÖLEDİĞİN İÇİN GÖRÜŞMEK ÜZERE
MİMKA:bounce:
rica ederim yalnız motor göremedim :D devamı gelir diye bekliyoruz.
bidahaki sefere upload ettikten sonra çıkan linklerden Hotlink for forums olanı kopyala abi o zmn tam olur :cat:

Zuhahahaaa, başrolde ben varım :cherry: sadece ben çıkarım:queen: gücün karaklık tarafı bu...::evil::

çok kötüymüşsün abi sende ya (acımasızsın yani:queen: ) :cat: resimler güzel abi devamını bekliyoruz şöyle motorlulardan. Bizim resimlere ben bi ulaşabilcem paylaşıcam sizlerle. görün SYM ile doğayı keşfetmek nasıl olur :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
haydı resımler haydı:)
mımka bnde sana maıl atmıstım nasıl resım eklendıgın gerek kalmamıs:)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
herkese günaydın arkadaşlar...
Gezi çok güzel oldu.5 sym olarak burgmancıların arasında gururla duruyorduk.
Ve işte resimler huzurlarınızda.........
Ikea toplanma yerimiz..

Şile yolunda ilk mola(gözleme molası)

Mimka ve Dartmaul

Ağvada çay molası

resimler devam edecek bitmedi..

denize karşı çay içmek bir başkadır..

Ağva..

herkesin karnı acıkınca yola devam ettik ve bir kır lokantasının önünde durduk.

bitmedi devam edecek......

Dartmaul ve Mimka..

Dartmaul ve Ben(Blackpanther)

bitmedi....
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Resimler cook güsel Sym gene göstermis güsel yüzünü kazasız keyifli sürüsler diliyorum :wiinkk:
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Ya arkadaşlar bu arada bişi soracam, bir depo benzinle 295 km yaptım ve hala rezerv ışığı yanmadı, göstergedeki son bölüme hala var gözüküyor. Rodaj bitmedi şu anda çok yakıyor olması lazım, e 5-6000 devirden aşşada kullanmadım, nasıl oluyor bu yahu :silent: :silent: :silent:
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
40 ytl ile 350 km civarı gidiyorum ben şehir içi trafikte bekle biraz bakalım rezerv ne zaman yanacak
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
Resimler cook güsel Sym gene göstermis güsel yüzünü
burgman için yansa da gönlüm sym daha yakışıklı duruyor gözümde :wiinkk:
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
derwish ilk zamanlar böyle oluyor km yaptıkça
280 270 lerde yanacak rezerv ışığınız
ben de öyle oldu
yinede bilemem tabiki kullanmaya görede değişebilir :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
grup sürüşü hatasız ve mükemmeldi...:cat:

:cat: %95 katılıyorum..ancak daha iyi olabilirdi..:wiinkk: cc farkı bazı noktalarda ciddi olarak hissedildi..bu konuda grup artçıları oldukça dertliler..:bounce: :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst