Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
103
Selamlar cümleten..
Müstakbel bir SYM ci olarak ilk mesajı atıyorum..valahi bikaç gün oldu gts-250 yi yolda göreli birkaç aydır o marka senin bu marka benim kafam çorba halde geziyodum ne alsam die gördüm tutuldum..cidden çok karizmatik bi motor..ama sorun bulamıyorum..sıfır arıyorum Gri renk tercihim olmazsa siyahına bakabilirim. Bilen gören arkadaş varsa rica edicem bir iki satır karalasın adresi tel. nerde varsa gideyim alayım.
Bu arada kendime ait ilk motorum olcak.
haaa unutmadan kendimi de tanıtayım.. Doğan ben istanbuldayım. yaşım 31..
SYM konvoyuna geliyorum yer açın bana da :))
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
Selamlar cümleten..
Müstakbel bir SYM ci olarak ilk mesajı atıyorum..valahi bikaç gün oldu gts-250 yi yolda göreli birkaç aydır o marka senin bu marka benim kafam çorba halde geziyodum ne alsam die gördüm tutuldum..cidden çok karizmatik bi motor..ama sorun bulamıyorum..sıfır arıyorum Gri renk tercihim olmazsa siyahına bakabilirim. Bilen gören arkadaş varsa rica edicem bir iki satır karalasın adresi tel. nerde varsa gideyim alayım.
Bu arada kendime ait ilk motorum olcak.
haaa unutmadan kendimi de tanıtayım.. Doğan ben istanbuldayım. yaşım 31..
SYM konvoyuna geliyorum yer açın bana da :))


aramıza hosgeldin dogan... benim adımda olcay... bende yeni bir sym ciyim ... su aralar sıfır sym bulmak birazz zor ... bende gri almak istiyordum faka bulunmadıgı icin siyah aldım ama cok memnunum ... tavsiyem nbc motor bak belki orada olabilir ..


birde aramızda pasha motorunu satmayı düsünüyordu... bildigim kadarıyla burgman alacaktı, tavsiye ederim güzel motor ...
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
103
aramıza hosgeldin dogan... benim adımda olcay... bende yeni bir sym ciyim ... su aralar sıfır sym bulmak birazz zor ... bende gri almak istiyordum faka bulunmadıgı icin siyah aldım ama cok memnunum ... tavsiyem nbc motor bak belki orada olabilir ..


birde aramızda pasha motorunu satmayı düsünüyordu... bildigim kadarıyla burgman alacaktı, tavsiye ederim güzel motor ...

teşekkürler olcay..
bakayım bikaç gün bulamazsam onunlada ilgilenirim..fuarda sanıyorum getirirler yada elleirndekini çıkarırlar diye düşünüyorum..şansım yaver giderse fuara da kendi motorumla gitmek istiyorum aslında camia ya haber saldım bakıyolar..umarım Gri Sıfır SYM mi bulabilirim :)
birde b.evler yazmışsın.. bahçelievler mi Beşyüzevler mi ben Bahçelievlerdeyim de :)
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
Ahyirlisi Bnde Siyah Ariyorum Gts Korlas A Bak Ama Daha Once Tekay Die Bi Yer Var Galiba Avcilarda Olmasi Lazim
Korlas Karakoydeymis Etilerde De Varmis Satan Bi Yer Nette Tekay Mot Yaz Cikar Korlasida Bulman Kolay
Ama Korlas Pahali Dierlerine Gore Nedense...

arkadaslar sahıbınden ... gts domus her renk var hayrola fıyatlar uctu dıemı cıkarıyo mıllet elınden:)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
merhaba arkadaşlar sym hazirandan sonra gelicek
sadece mavi renk var
bilginize :pale:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
herkese selam arkadaşlar uzun zamandır çok yoğun iş temposundan yazamadım.umarım herkes iyidir. Bu arada iki arkadaşımada sym aldırdım.2 kişi daha sym ci oldu.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
OOOO ikinci el tavan yaptı desenize. Alan karlı cıktı.
Joride fiyatları ne aşamada. Onlarda tavan yaptımı acaba.

Tabi burgmanın ikinci ellerine insanın aklıda gitmiyor değil.:)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
herkese selam arkadaşlar uzun zamandır çok yoğun iş temposundan yazamadım.umarım herkes iyidir. Bu arada iki arkadaşımada sym aldırdım.2 kişi daha sym ci oldu.

Merhaba Eser
Kimlere aldırdın. Kaca aldılar. Ner renk . Kimden. Korumaları aldınmı.:p :wiinkk:

evet abi benim arkadaşım aldı onu

Hayırlısı olsun. Siyahta var ama onun kilometresi 15.000 km deydi.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
evet abi dizlik aldım ben kız arkadaşımada nolan kask aldık nihayet. ayrıca gri gts 6250 ytl ye aldık.alan arkadaşla pazar günü dolaştık. diğer arkadaşta joyride aldı 3250 ytl ye 1500 km de 2006 model
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
Sahibinden com a baktım sadece 3 adet ikinci el vardı. Kapanın eline kalmış.
belki onlarda satılmıştır.:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
evet abi dizlik aldım ben kız arkadaşımada nolan kask aldık nihayet. ayrıca gri gts 6250 ytl ye aldık.alan arkadaşla pazar günü dolaştık. diğer arkadaşta joyride aldı 3250 ytl ye 1500 km de 2006 model

Yine bulmuşun uygun fiyatlı motorları. :cat: :cat: :p
Eh artık yaz yavaş yavaş geliyor.
Bakalım Fuarda ne umduk ne buldukmu olacak. Yoksa Harbi fuar avantajlarını mı yaşayacağız.

valla bizim syym ler oldukça tutuldu abi.bu aralar gezi filan yokmu

Bakalım topiği takip ediyoruz. Gts yalovada. Bende kymco ile kaynayacağım artık.:p
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw bu aksam korlas a ugradım..kapıda siyah vardı..0km. oraya baktınmı???
S&S
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
ıst de yok ızmıtde bulabılırmıyız acaba ıst en yakın merkez
o grıye bna enson 7 olur demıslerdı baya ıyı pazarlık yapmıssın grıde sıfırdan farksız bn sıfır zannetmıstım sıyah varmı orda sıfır fıyatı ne ooldu en son?

http://www.sahibinden.com/search.php?sListe=1&b[search_text]=&b[subcategories_also]=1&c=4790
bu lınkın devamında vardı yaklasık 10 tane gts

Kısmet. Siyah var ama 16.000 kilometrede. Bi ara 5.500 ile 6000 arası bir fiyat diyorlardı. motorun durumunu bilmiyorum. sym sitesine girince Türkiye ve istanbuldaki tüm bayiler cıkıyor. Tek tek sormak lazım. Fuarada az kaldı.
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
yaw bu aksam korlas a ugradım..kapıda siyah vardı..0km. oraya baktınmı???
S&S

goztepe korlasmı orası 8750 cekmıstı ama bıdaha gıdıcem bulent bey var orda bı tanıdık araya sokucaz bakalım
korlastada yoksa kımde olcak
bıtane buldum anadolu yakasında bı yerde megerse oda korlasınmıs musterıyı bulmus motoru almıs kacırdıkk:(
606 kmde var 7000 ytl dıyor verdıgım lınkte sayfaları deıstırın ordan cıkıyo

bnm kardeste nbc ye kamyonla motor geldıgını gormus bu gece 10 11 gıbı
sıyah gormus ama onuda alırlar kacırırz nbc de samımı olan varmı alalım artık su zifirGts yi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
goztepe korlasmı orası 8750 cekmıstı ama bıdaha gıdıcem bulent bey var orda bı tanıdık araya sokucaz bakalım
korlastada yoksa kımde olcak
bıtane buldum anadolu yakasında bı yerde megerse oda korlasınmıs musterıyı bulmus motoru almıs kacırdıkk:(
606 kmde var 7000 ytl dıyor verdıgım lınkte sayfaları deıstırın ordan cıkıyo

bnm kardeste nbc ye kamyonla motor geldıgını gormus bu gece 10 11 gıbı
sıyah gormus ama onuda alırlar kacırırz nbc de samımı olan varmı alalım artık su zifirGts yi :)

Ordan iki motor almıştık. Yasın veya Bora Beyle görüşebilirsin. . Gts yi bende korlas bülent beyden almıştım.
Hangisi uygun verirse ordan işi bitirirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst