- Katılım
- 3 Tem 2006
- Mesajlar
- 201
herkeslere iyi haftalar ....
bencede bir gezi düzenlemek gerekli ...:queen: havalar birazdaha güzelleşsin ..
GTS gezisi olursa ben katılırım. Organizasyon bekliyoruz SYM ciler.
bencede bir gezi düzenlemek gerekli ...:queen: havalar birazdaha güzelleşsin ..