- Katılım
- 16 Haz 2006
- Mesajlar
- 176
demek ki bizim makinalar burgmandan fazla yakıyo arada 150 cc ve yaklaşık 15hp fark olmasına rağmen
80 kruş biraz fazla az gibi görünüyor bana ancak, sonuçta uzun yol yapılmış ve ortalama sürat olarak 100nin üzerinde seyredilmiş hal böle olunca 400cc lik bir motor daha avantajlı oluyor. Daha düşük devirde daha yüksek sürate ulaşılıyor, bizim 250lik makina ise o sürati yakalayabilmek için daha yüksek devir çeviriyor yani daha fazla benzin yakıyor. Dolayısıyla burgmanlar daha az yakmıştır doğrudur, bana kalırsa yol 80-90 km ile yapılsa bizim makinaların sarfiyatı daha az çıkar gibi geliyor.

















