Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Şimdi son durum nedir kimler gidiyor haftasonu, kim iki gün kim günübirlik gidiyor, T&T kardeşlerin ikiside gidiyormu yoksa cumartesi nöbetçi kalan varmı, kalanlar serviste görüşecekmi?
 
Katılım
21 Ara 2005
Mesajlar
56
Joyride'la doğanın keyfi

3 Mart 2007 ... "Ne olacak bu memleketin hali" konuşmalarının yerini "Ne olacak bu gezegenin hali" anafikri almış durumda. Küresel ısınmadanmıdır nedir, tüm Türkiye baharı yaşıyor. Hava Samsun'da 18 derece, hal böyle olunca yoğun bir haftanın ardından bir motosiklet turu düşüncesi iyice kaçınılmaz oluyor benim için...

Biraz sahilde dolaşıp şehir dışında, köy yollarından birine rastgele girmek ve doğanın tadını çıkarmak var aklımda.
01.jpg




Tesadüfen yolda Erdem'e rastlıyorum. O da güzel havayı fırsat bilip minik oğlu Batuhanı parka götürmüş, eve dönüyormuş. Bana "bekle" dedi. Batuhanı eve bıraktıktan sonra Erdem de hazırlandı ve beraber çıktık yola.
02.jpg




Son planımıza göre deniz seviyesinden başlayan gezimiz, dağlara doğru devam edecek. Onokuz Mayıs Üniversitesine ait iki ayrı gölet etrafından dolaşarak biraz kır ve köy havası alacağız.
03.jpg




Ondokuz Mayıs Üniversitesi, ODTÜ ile birlikte Türkiye'nin yerleşim olarak en büyük alana sahip üniversitelerinden biri. Öyleki içerisinde 2 adet göleti ve yaban hayatının hüküm sürdüğü ormanları bile barındırıyor bünyesinde. Erdem'in arkada gösterdiği ise tıp fakültesi binası.
04.jpg



Ben de bu arada Kurupelit mevkii sırtlarından sahil manzaraları çekiyorum. Ne de olsa motosiklet ve fotoğraf makinesi çok yakın iki dost bizim için...
05.jpg



Yapılaşma hızı inanılmaz.. Bu gidişle birkaç yıl sonra nefes almak için çok daha uzaklara gitmemiz gerekecek.
06.jpg



Fakat şu an için hala tadını çıkarabileceğimiz mekanlar öyle çok da uzağımızda değil.
07.jpg



Bu yalnız ağaç, arkasındaki karlı dağlara inat dört gözle baharı bekliyor olmalı yapraklarına kavuşmak için.
08.jpg



Sağ tarafta çok derin bir vadi var, bu yolda aşağıya, vadi içine indiğimizde ilk göletle karşılaşacağımızı umuyoruz.
09.jpg



İşte geldik. Üniversitenin su ihtiyacının bir kısmını karşılayan bu gölün manzarası muhteşem. Avlanmak yasak olduğu için balıkların nispet yaparcasına atlayışını görmek çok sıradan olmuş yöre insanları için.
10.jpg



Anadolu'nun doğası sadece yaz ve baharda değil her mevsim başka güzel sanki. Kendine has toprak kokusunu nasılda özlemişiz haftalar boyunca.
11.jpg



İstemeyerek de olsa oradan ayrılıyor, tırmanmaya devam ediyoruz.
12.jpg



Yol boyu kuş sesleriyle süslü doğanın o dingin seslerine tezat belki motorumuzun sesi, ama Erdem de ben de bu durumdan hiç de şikayetçi değiliz.
13.jpg



Bir süre mola verip manzara seyretmek için güzel bir yer.
14.jpg



Erdem içinse bir sigara yakmanın tam sırası.
15.jpg



Tabiat yine muhteşem renklerle boyamış tuvalini. Yüksek tepelerde kar var, biraz daha tırmanıp belki biz de dokunabiliriz kara bugün.
16.jpg



20 dakika kadar sonra epeyce bir tırmanıyoruz, soğuğu biraz daha fazla hissetsek de karla oynamak çok zevkli.
17.jpg



"Aksu köyü" yazıyor tabelada, fakat etrafta kimsecikler yok.
18.jpg



Daha yükseklerde yazlık olarak kullanıldığını tahmin ettiğimiz köylerden geçiyoruz, kimsecikler yok. Koyun sürüsüyle köyüne dönen yaşlı bir amcaya rastlıyoruz yolda, bizi çok sıcak karşılıyor, buyur ediyor ama güneş ufkun arkasına doğru hızla alçaldığından aceleden malesef fotoğraflayamıyoruz onu.
19.jpg



Güneşin dağların arkasında kaybolmaya yüz tuttuğu sırada artık iniş zamanı bizim için.
20.jpg



Buraya kadar Erdem artçıydı, şimdi ben geçiyorum kral koltuğuna. Bu şekilde etrafı daha rahat seyredebiliyor insan.
21.jpg



Dönüş yolunda asfaltın göründüğü noktada ikinci gölet de beliriyor. Hiç beraber fotoğraf çekmediğimiz aklımıza geliyor ve bu sefer fotoğrafımızı sevgili scooter'ım Skuti çekiyor.
22.jpg



Samsun'un bir sahil beldesi olan Taflan aşağıda göründü. Dönüşü sahilden tamamlayalım diyoruz.
23.jpg


Biraz nefes ve günün son manzarasının keyfi için son kez mola veriyoruz.
24.jpg



Erdem'le bizim Skuti iyi anlaşıyorlar. Erdem onunda biraz dinlenmeyi hakettiğini söyleyip onu civarda biryerlere götürüyor...
25.jpg



Ne zamandır yapamadığımız, kafamızı epeyce dağıtıp yorgunluk attığımız bu gezimizi de artık noktalıyoruz. Bizi istediğimiz yerlere şikayet etmeden kilometrelerce sırtında taşıdığın ve bu güzel haftasonu keyfini yaşattığın için sana da çok teşekkürler iki tekerlekli dostum...
26.jpg
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
68
Arkadaşlar xenon içinde verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Özellikle Mercury ve ALTAN motora. Şu an bursadayım bu hafta sonu ç.kale gezimiz var forumdan arkadaşlarla inşALLAH (bursa mv / mt) ama haftaya istanbula gelince uğramak istiyorum altan motora cidden çok övüyolar MaşaALLAH. Gelince size (altan motora) uğrarsam hangi abimle görüşmem gerekiyor?

piper abi süpersiniz ya. skuti 10 numara zaten söyleyecek söze gerek yok ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
Arkadaşlar xenon içinde verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Özellikle Mercury ve ALTAN motora. Şu an bursadayım bu hafta sonu ç.kale gezimiz var forumdan arkadaşlarla inşALLAH (bursa mv / mt) ama haftaya istanbula gelince uğramak istiyorum altan motora cidden çok övüyolar MaşaALLAH. Gelince size (altan motora) uğrarsam hangi abimle görüşmem gerekiyor?

piper abi süpersiniz ya. skuti 10 numara zaten söyleyecek söze gerek yok ;)

ferhat merak etme senı mutlak T&T bır karsılar güleryüzüyle :rendeer: :cat:
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
Bilincsiz seyler yazmayın Arkadaslar Tamer ve Taner Usta her zaman bizim icin elinden gelen gayreti gösteriyorlar ben Agustostan beri bunun canlı sahidiyim uzun ömürlü bilenler eminim daha cok sey söyleyeceklerdir :wiinkk:

CANI GÖNÜLDEN KATILIYORUM SANA UZAY :cat: :cat:
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Arkadaşlar xenon içinde verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Özellikle Mercury ve ALTAN motora. Şu an bursadayım bu hafta sonu ç.kale gezimiz var forumdan arkadaşlarla inşALLAH (bursa mv / mt) ama haftaya istanbula gelince uğramak istiyorum altan motora cidden çok övüyolar MaşaALLAH. Gelince size (altan motora) uğrarsam hangi abimle görüşmem gerekiyor?

piper abi süpersiniz ya. skuti 10 numara zaten söyleyecek söze gerek yok ;)

ferhad ALTAN MOTOR bir markadır bu markaya her zaman güven :cherry:

Dip Not : 8 aylık T&T Kardesler tarafından huzurlu ve mutlu hale dönüstürülmüs bir motosiklet kullanıcısı :cherry: :cherry: :cherry:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
tamer abi cumartesi hareket saatinde degisiklik olmus galiba 8:30 mahmutbey giselerden mi haraket olacak...
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
tamer abi cumartesi hareket saatinde degisiklik olmus galiba 8:30 mahmutbey giselerden mi haraket olacak...

EVET SABAH 8 ANADLU YAKASI KÖRÜ GIRISI 8.30 DA MAHMUT BEY GİSİELER OLDU

Şimdi son durum nedir kimler gidiyor haftasonu, kim iki gün kim günübirlik gidiyor, T&T kardeşlerin ikiside gidiyormu yoksa cumartesi nöbetçi kalan varmı, kalanlar serviste görüşecekmi?

DARTMATUL SELAM !!!!!:)
MERAK ETME BUYRUR DA GELMEK İSTERSEN !!!!!!!! TABI DIYER ARKADASLARIMIZIDA T&T DEN BİRİ MUTLUK SEVE SEVE SİZLERİ KARSILAR :rendeer: :rendeer:
:salut: BU HAFTA SONU TANER NÖBETCİ :queen:
BEN CTS SABAH C.KALE YOLCUSUYUM ( BURGMAN GRUPLA ) 650 BURGMANLA :cat: :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
EVET SABAH 8 ANADLU YAKASI KÖRÜ GIRISI 8.30 DA MAHMUT BEY GİSİELER OLDU



DARTMATUL SELAM !!!!!:)
MERAK ETME BUYRUR DA GELMEK İSTERSEN !!!!!!!! TABI DIYER ARKADASLARIMIZIDA T&T DEN BİRİ MUTLUK SEVE SEVE SİZLERİ KARSILAR :rendeer: :rendeer:
:salut: BU HAFTA SONU TANER NÖBETCİ :queen:
BEN CTS SABAH C.KALE YOLCUSUYUM ( BURGMAN GRUPLA ) 650 BURGMANLA :cat: :wiinkk:


tsk.. cumartesi sabahı görüsmek uzere umarım hava güzel olur... :queen:

iyi calısmalar kolay gelsin...
 
Katılım
21 Ara 2005
Mesajlar
56
Teşekkürler Haluk,
Eskilerden bir dost sesi duymak ne güzel. Pek kimse sallamadı gezi olayını falan ama napalım. SYM nin doğadaki arkadaşlığını da paylaşayım dedim.
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
pıper slm dostum resimler cok guzel bakmadık zannetme... eee oralara bizi davet edersen:cherry: bir bakmıssın geliriz yani ... iyi aksamlar...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
piper ellerine saglık güsel gezmişsiniz..bu arada gecicide olsa senin motora biniorum..:)
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
günaydın arkadaslar herkese hayırlı işler dılerım :)
saglık sızınle olsun
T&T kardesler

--------------------------------------------------------------------------------

GÜNAYDIN ARKADASLAR !!!!!!!!!!!! HAYIRLI CUMALAR OLSUN HERKESE
GÜN BEREKETIYLE GECSİN :) :) :) :)

BUGÜN SON GÜN HAZIRLIKLARINIZI TAMAMLAYIN :p :p :p :p
GELEMEYEN LER ADINA :salut: :salut: :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
herkese hayırlı cumalar....

murat bu fuara beraber gidelim allah kısmet ederse...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili Arkadaslar

Bizlerle (Burgman grup) gelecek arkadasların bilgisine..
Sabah Anadolu yakası cıkısı 08. bogaz köprüsü girişi, avrupa yakası çıkısı 08,30 mahmutbey gişeler cıkısıdır..Bekleme yapılmayacaktır..bilginize.
S&S
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
inşallah olcay iyi olur sevinirim
yarın yola çıkıyorsunuz belki süpriz yaparım
çanakaleye gelirim kazasıs belasısz yolculuklar tüm arkadaşlara :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar yarın ç.kaleye gelecek arkadaşlar varsa hayırlı yolculuklar.eğr bizle gelecek olan varsa detayları zaten zuhtupaşam vermiş.herkese iyi hafat sonları..
 
Katılım
10 Ocak 2007
Mesajlar
49
Fotoğraflar ve paylaşım için teşekkürler PIPER (yenilerden biri olarak) birdahaki sefere daha çok fotoğraf isteriz Samsun'a uzun yıllar önce gelmiştim gerçekten güzel yerleri var...
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
herkese selam 3 aydır motor alıcam arap sacı oldum vallla fuar dedık medet umdum tepetaklak olduk 2. fuardaa da ıkı katı zam gelıcek galıba veya devlet zam yapar bızde kalırız bole:( :):):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst