Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
slm ferhad makinenle ilgili her tür işlemler için doğru adres
Altan Motor :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
selamun aleyküm dostlar uzun zaman yoktum modem arızalıydı:pr: , bugün fuara gittim joyride 200 6,250 gts 8,250 olmuş neden uçmuş fiyatlar? kampanya fiyatı 4500 tu neden fuarda uçtu fiyatlar???

altan motora 19bin km deyken silindir piston sekman yaptırdım 2 yıl garantili parçalar ve 4bin km sonra motor sibop kırdı motoru komple parçaladı. durumu anlattım parça yorgunluğu dediler ama korlasa sordum böyle bişey olamaz dediler!! 550ytl yeni masraf yapmıştım. şimdi işin içinden nasıl çıkıcam fikir verirmisiniz lütfen ne yapmalıyım:salut: :salut: :salut: 2004 model motorum elimde patladı satamamda masraf çok:pr:

Gecmiş olsun.
Makinanın garantisi bitmişmiydi.
Korlas öyle birşey olmaz diyorsa garantiden halleder o zaman gibime geliyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw yasin seninde bu şanssızlıgın..:( yine halledicek nokta altanmotor dur..:wiinkk:
gecmiş olsun..
S&S
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yasin büyük geçmiş olsun

evet fuardaki sym ler zaten ellerinde kalanlardı. anladığım kadarı ile 2007 modelinde bir değişiklik yok. fiyat ciddi yükselmiş....

fuar beni açmadı açıkçası alacağım bir iki şey vardı ama ne yazık ki kimse indirim felan yapmamış üstüne giydirim yapmışlar....
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
@yasin geçmiş olsun, harbiden şanssızmışsın, sen gene T&T kardeşleri bir ziyaret et. :silent:

@ferhad bu forumda sorulmayacak soruyu sordun yani, tabiki Altan Motor Tamer&Taner kardeşler :rendeer:

fuar benide pek açmadı, özellikle aksesuar fiyatlarında hiç indirim yoktu diyebilirim. Eşim için mont baktık, bayan için bulabildiğimiz en uygun ve ucuz mont sadece bir yerde (genç moto) vardı oda ekstra pazarlıkla 110€ ya maloldu. İnşallah ay sonundaki fuar daha uygun olurda yaz için eksikleri tamamlarız.
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
Arkadaşlar ben benim GTS e xenon taktırmak istiyorum 8000 k lık. Varmı bildiğiniz, tavsiye edebileceğiniz güzel biyer?

FERHAD selam
kazasız sürüşler olsun xenon icin bır ara ugrarsan elımızdekı modeller e bakarsın mutlak uygun olan vardır sana
saygılar T&T
tamer

abi takım çantasınıda getir, benim yeni panelin ışığı yanmıyor, gece hiçbirşey göremiyorum! Farlarında ayarı kaçmış, apartmanın önünde durunca anladım, 3. katı aydınlatıyordu :queen: ayar vidasıyla düzeltmeye çalıştım, vidanın sonuna kadar sıktım daha gitmiyor ama farlar 1. kata kadar inebildi :salut: Neyse pek şikayetçi değilim çünkü minibüs, otobüs, kamyon farketmiyor hepsi yol vermeye başladı :rendeer:

saygılar, sevgiler

Kenan

kenan slm aksamları gec vakte kadar calısıyorum iş cıkısı ugra göstergedekı amul işini cözelım :)
tamer
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ocak 2007
Mesajlar
49
Arkadaşlar ben benim GTS e xenon taktırmak istiyorum 8000 k lık. Varmı bildiğiniz, tavsiye edebileceğiniz güzel biyer?

selamlar xenon hakkında fazlasıyla bilgi verebilirim istersen özelden msj atabilirsin 8000 k tavsiye etmem en iyisi 6000k dır yani renk ısısı arttıkça aydınlatma kapasitesi düşer evt 8000k biraz daha mavi gibi görünebilir ama aydınlatması en iyi olan 6000k dır.
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
fuar dedık hesaplıdır dedık harbı harbı gıydırmısler
korlasta pesın fıyatına 12 taksıt dıe bı kampanya var 8750 olduktan sonra 12 ay sıfır faız verselerde bısı farketmıyo
fena ucuk fıyatlar sımdı 8750 + plaka ıse nısan mayısta 10 11 ee satıcaklar aletı
yazık olcak bole gıderse sym gts modelıne
satamazlar bnce dahada ucarlarsa fıyatta
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
74
fuar düş kırıklığı oldu

Herkese merhaba
Bende c.tesi fuara gittim ama bende resmen dumur yarattı.Fuar olamasının hiç bir avantajını görmedimm motorların pahalı olmasını geçtim bir kaç eksik aksesuarım vardıı onları bile alamadım.herşey dışarda ne ise birazda fuar bizbunları satarız burda diyede abartmışlar busefer nedense.Bişey almadan çıktım.Resmen hüsrandı geçen sene ötv bu seferde firmalar beni hayal kırıklığına uğrattı.

Sevgiler,saygılar

FERHAD selam
kazasız sürüşler olsun xenon icin bır ara ugrarsan elımızdekı modeller e bakarsın mutlak uygun olan vardır sana
saygılar T&T
tamer



kenan slm aksamları gec vakte kadar calısıyorum iş cıkısı ugra göstergedekı amul işini cözelım :)
tamer

slm tamer abii

Benim makina sabah bakıma geliyor sana ben gelemicem enişte sğlsun o getirecek.12.000 oldu nerdeyse sen gerekenleri halledersin artık görüşmek üzere.
Haluk
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
katılıyorum sana umt bende alısveris yapmaya gittim ama dısarıdan daha pahalı idi... hic fuar havası yok sanki panayır ..:farao:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
388
Gecmiş olsun.
Makinanın garantisi bitmişmiydi.
Korlas öyle birşey olmaz diyorsa garantiden halleder o zaman gibime geliyor.

evet garantisi bitmişti ama t&t abilerimiz kolaylık yapmadılar:salut: :salut: :salut: çözüm yok yani masraf çok ama:farao:

yaw yasin seninde bu şanssızlıgın..:( yine halledicek nokta altanmotor dur..:wiinkk:
gecmiş olsun..
S&S

nasıl halletçem abi 4000 km de bu hale geldi gerisini siz düşünün:salut:

@yasin geçmiş olsun, harbiden şanssızmışsın, sen gene T&T kardeşleri bir ziyaret et. :silent:

@ferhad bu forumda sorulmayacak soruyu sordun yani, tabiki Altan Motor Tamer&Taner kardeşler :rendeer:

fuar benide pek açmadı, özellikle aksesuar fiyatlarında hiç indirim yoktu diyebilirim. Eşim için mont baktık, bayan için bulabildiğimiz en uygun ve ucuz mont sadece bir yerde (genç moto) vardı oda ekstra pazarlıkla 110€ ya maloldu. İnşallah ay sonundaki fuar daha uygun olurda yaz için eksikleri tamamlarız.

ziyaret ettim ama parça yorgunluğu dediler. yani sibop kafası parça yorgunluğundan dolayı kopuyo ve motoru dağıtıyor ama KORLAS BÖYLE BİŞEY OLAMAZ DİYOR ÇÜNKÜ MOTORU ALTAN MOTOR topladı diyor...:salut: :salut: hiç kimse yardımcı olmuyor...:pr:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim bildiğim alttan motor halleder bu işi..haklısın moral bozucu ama..halledilir..merak etme...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
evet garantisi bitmişti ama t&t abilerimiz kolaylık yapmadılar:salut: :salut: :salut: çözüm yok yani masraf çok ama:farao:



nasıl halletçem abi 4000 km de bu hale geldi gerisini siz düşünün:salut:



ziyaret ettim ama parça yorgunluğu dediler. yani sibop kafası parça yorgunluğundan dolayı kopuyo ve motoru dağıtıyor ama KORLAS BÖYLE BİŞEY OLAMAZ DİYOR ÇÜNKÜ MOTORU ALTAN MOTOR topladı diyor...:salut: :salut: hiç kimse yardımcı olmuyor...:pr:


Muhakkat extra bir durum vardır. Yoksa 24 binde motorun bitecek halı yok .
Diye düşünüyorum. 19.000 de motor yapıldıktan sonra demekki bir 19.000 daha masrafsız gitmeliydi.
.
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
fuar dedık hesaplıdır dedık harbı harbı gıydırmısler
korlasta pesın fıyatına 12 taksıt dıe bı kampanya var 8750 olduktan sonra 12 ay sıfır faız verselerde bısı farketmıyo
fena ucuk fıyatlar sımdı 8750 + plaka ıse nısan mayısta 10 11 ee satıcaklar aletı
yazık olcak bole gıderse sym gts modelıne
satamazlar bnce dahada ucarlarsa fıyatta

umt yazdıklarını okuyorumda hep umutsuz bakıorsun biraz ılımlı ol fiatların yükselmesi sürpriz bisey deilki nerdeyse yazın basından bu yana fuar öncesinde sadece sym deil bircok markaya zam gelecegi zaten bilinen bir gelisme sasırmadım ne mutlu zam geldi ucuza bile satıyolardı walla :cherry: sokakta hala parmakla gösterilmeye dewam ediorus bence tarzının en cool makinalarından biri ben 7600 devirdim allah nazarlardan saklasın sadece bir ara T&T Kardeslere gidip filtreyi deistirmem gerekiyor lakin eskiden 10 YTL benzinle 110 Km devirirken simdi anca 70 km yapabiliorum ciddi anlamda bir yakıt sarfiyatım war :cherry: bu fuar beklentilerimize cvb vermedi ama CNR fuar bu sezon cokca konusalacaga benzer arkadaslar :wiinkk:
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
evet garantisi bitmişti ama t&t abilerimiz kolaylık yapmadılar:salut: :salut: :salut: çözüm yok yani masraf çok ama:farao:



nasıl halletçem abi 4000 km de bu hale geldi gerisini siz düşünün:salut:



ziyaret ettim ama parça yorgunluğu dediler. yani sibop kafası parça yorgunluğundan dolayı kopuyo ve motoru dağıtıyor ama KORLAS BÖYLE BİŞEY OLAMAZ DİYOR ÇÜNKÜ MOTORU ALTAN MOTOR topladı diyor...:salut: :salut: hiç kimse yardımcı olmuyor...:pr:

YASİN !!!
SENIN MOTORUN YAPILIRKEN SADECE PISTON SEKMAN SILINDIR YENI TAKILDI
(YENI PARCALAR TAKILDIGIN DA SADECE İMALAT HATALARINA KARSI 1 YIL GARANTILIDIR ) SILINDIR KAFASI İSE SENIN ESKI VE DAGINIK OLAN BIR BASKA MOTORDAN GETIRDIGIN VE CIKMA BIR PARCAYDI. SUBABLARLA ILGILI BIR MÜDAHALE YAPILMADI SADECE EKSANTIRIK MILINDEKI SORUN İCİNSESENIN GETRDIGIN CIKMA PARCALARLA YAPILDI ARIZAN GIDERILDI !!!!:pr:
AYRICA MOTORUN BIZDEN SONRAYETKILI OLMAYAN 2 3 YERDE DAHA TAMİR YAPILDINI BEN BILIYORUM (ALDIGIN SUBAB PIYANOSUNU BEN VERDIM SANA )
BU PARCANIN DOGRU TAKILDIGINDAN EMIN MISIN KI ?????????
(EKSANTIRIK AYARININ VE SUBAB AYARININ DOGRU TAKILARAK AYAR YAPILMAMASI SUBAB KOPARMASINA SEBEBTIR )
HER ARADIGINDA SANA TEKNIK BILGI ALARAK BASKA YERLERDE MOTORUNU YAPTIRIRKEN BILE SANA YARDINCI OLDUM KI SEN NASIL HALA BANA GITTIM YARDIMCI OLMADILAR DIYORSUN ANLAMADIM !!!!!!!!!!!!!!!!
NE DEMEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(KORLAS BÖYLE BİŞEY OLAMAZ DİYOR ÇÜNKÜ MOTORU ALTAN MOTOR topladı) SEN HATALARI YAPILAN İŞTE YADA PARCALARDA ARIYORSUN DURMADAN ????


SEN MOTOR KULLANMAKTA COK MU İYİSİN BİLİNCLİSİN Kİ !!!!!????????


MOTORUNU BASKA YERLERDE YAPTIRIP ORALARIN HATALARINI DA ALTAN MOTOR A OLMUS GİBİ LANSE ETME TAMAM MI !!!!!!!!!!!!!!!:pr:
BASKALARININ İŞİ BENI İLGİLENDIRMEZ
BENIM BU KONUDA TECRÜBEM 30 YILI GECTİ YASİN !!!!!!!!!
SANA AKIL VERENLERI DINLEMEYE DEVAN ET DAHA COK MOTORSUZ KALIRSIN :pr: :pr:

biz ALTAN MOTOR olarak kımseyı yolda bırakıp kandırmadık kapımız sen dahıl herkese ACIK herzaman!!!!!!

TAMER ALTAN .........................
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Bilincsiz seyler yazmayın Arkadaslar Tamer ve Taner Usta her zaman bizim icin elinden gelen gayreti gösteriyorlar ben Agustostan beri bunun canlı sahidiyim uzun ömürlü bilenler eminim daha cok sey söyleyeceklerdir :wiinkk:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
YASİN !!!
SENIN MOTORUN YAPILIRKEN SADECE PISTON SEKMAN SILINDIR YENI TAKILDI
(YENI PARCALAR TAKILDIGIN DA SADECE İMALAT HATALARINA KARSI 1 YIL GARANTILIDIR ) SILINDIR KAFASI İSE SENIN ESKI VE DAGINIK OLAN BIR BASKA MOTORDAN GETIRDIGIN VE CIKMA BIR PARCAYDI. SUBABLARLA ILGILI BIR MÜDAHALE YAPILMADI SADECE EKSANTIRIK MILINDEKI SORUN İCİNSESENIN GETRDIGIN CIKMA PARCALARLA YAPILDI ARIZAN GIDERILDI !!!!:pr:
AYRICA MOTORUN BIZDEN SONRAYETKILI OLMAYAN 2 3 YERDE DAHA TAMİR YAPILDINI BEN BILIYORUM (ALDIGIN SUBAB PIYANOSUNU BEN VERDIM SANA )
BU PARCANIN DOGRU TAKILDIGINDAN EMIN MISIN KI ?????????
(EKSANTIRIK AYARININ VE SUBAB AYARININ DOGRU TAKILARAK AYAR YAPILMAMASI SUBAB KOPARMASINA SEBEBTIR
HER ARADIGINDA SANA TEKNIK BILGI ALARAK BASKA YERLERDE MOTORUNU YAPTIRIRKEN BILE SANA YARDINCI OLDUM KI SEN NASIL HALA BANA GITTIM YARDIMCI OLMADILAR DIYORSUN ANLAMADIM !!!!!!!!!!!!!!!!
NE DEMEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(KORLAS BÖYLE BİŞEY OLAMAZ DİYOR ÇÜNKÜ MOTORU ALTAN MOTOR topladı) SEN HATALARI YAPILAN İŞTE YADA PARCALARDA ARIYORSUN DURMADAN ????
SEN MOTOR KULLANMAKTA COK MU İYİSİN BİLİNCLİSİN Kİ !!!!!????????
MOTORUNU BASKA YERLERDE YAPTIRIP ORALARIN HATALARINI DA ALTAN MOTOR A OLMUS GİBİ LANSE ETME TAMAM MI !!!!!!!!!!!!!!!:pr:
BASKALARININ İŞİ BENI İLGİLENDIRMEZ
BENIM BU KONUDA TECRÜBEM 30 YILI GECTİ YASİN !!!!!!!!!
SANA AKIL VERENLERI DINLEMEYE DEVAN ET DAHA COK MOTORSUZ KALIRSIN :pr: :pr:

biz ALTAN MOTOR olarak kımseyı yolda bırakıp kandırmadık kapımız sen dahıl herkese ACIK herzaman!!!!!!

TAMER ALTAN .........................

Mutlaka extra bir durum vardır derken böyle bir acıkamada bekliyordum.
Eger diger mudahaleler dışardan bir servise değilde herşey yetkili servis tarafından ve cıkma parca koymadan yapılsaydı eminim bu durum ortaya cıkmazdı, cıksa bile Altan Motor durumu cözerdi. Böyle bir acıklama ile durum ortaya cıkmış gözüküyor.
Bence cıkma parca ve sonradan dışarıdan mudahale olmamalıydı. Sanki tasarruf edeyim derken bir cuval incir t elef olmuş gibi gözüküyor. Altan motordan başka veya yetkisiz bir servise gidilmemeliydi. Gitmeseydin o zaman abi noluyor deme hakkın olurdu. Diye düşünüyorum. Tekrar gecmiş olsun
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yasin buda sana ders olsun..:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst