Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kalacak yeri ayarlayayım kısmet olursa bende niyetliyim
burgmancılara takılma ihtimalim var uzun yol tecrübem olmadığından
ya da tam teçhizat tek tabanca uzarım
o da olmazsa tek savaşçı ile voltran oluşturup gideriz
ama herşey hava koşullarına bağlı
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
kalacak yeri ayarlayayım kısmet olursa bende niyetliyim
burgmancılara takılma ihtimalim var uzun yol tecrübem olmadığından
ya da tam teçhizat tek tabanca uzarım
o da olmazsa tek savaşçı ile voltran oluşturup gideriz
ama herşey hava koşullarına bağlı



valla bende burgmancılara takilmayi dusunuyorum :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tabiki takılın burgmancılara da yatacak yer yok..:cherry:
S&S
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cidden gitmek istiyorum mart ya da başka bir tarih muhakkak gideceğim o mübarek topraklara. 17/18 mart çok kalabalık olacağı söyleniyor oteller tıklım tıklım. baya uzaktan bir akraba çanakkaleli ona bir sorucam yer ayarlarsam sabahtan inceden uzarım burgmancıların arasına karışırım zaten anladıklarında çoktan varmış oluruz :wiinkk:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
güzelyalıda yazlık bir otel sezonu ogün acıyormus.. biz yer ayırtık ... suan da yerleri var isteyene ... adelya otel... 0286 217 49 56 songül hm var .. mt arıyorum derseniz oda kahvaltı 30 ytl..:cherry:
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
yokmu fuara gıden herkes calısıyor galıba bnm gıbı pazara kaldı fuar ısı...
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
fuar işi pazar günü arkadaslar saat 1 den sonra aradayım

abi takım çantasınıda getir, benim yeni panelin ışığı yanmıyor, gece hiçbirşey göremiyorum! Farlarında ayarı kaçmış, apartmanın önünde durunca anladım, 3. katı aydınlatıyordu :queen: ayar vidasıyla düzeltmeye çalıştım, vidanın sonuna kadar sıktım daha gitmiyor ama farlar 1. kata kadar inebildi :salut: Neyse pek şikayetçi değilim çünkü minibüs, otobüs, kamyon farketmiyor hepsi yol vermeye başladı :rendeer:

saygılar, sevgiler

Kenan
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
abi takım çantasınıda getir, benim yeni panelin ışığı yanmıyor, gece hiçbirşey göremiyorum! Farlarında ayarı kaçmış, apartmanın önünde durunca anladım, 3. katı aydınlatıyordu :queen: ayar vidasıyla düzeltmeye çalıştım, vidanın sonuna kadar sıktım daha gitmiyor ama farlar 1. kata kadar inebildi :salut: Neyse pek şikayetçi değilim çünkü minibüs, otobüs, kamyon farketmiyor hepsi yol vermeye başladı :rendeer:

saygılar, sevgiler

Kenan

3. kat komık mıs vallaa
ama o ısıgı dıkız aynasından yemek cok fewcı bısı aman dıkkat:)
fuar nasıl gıden yokmu hala
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
68
Arkadaşlar GTS 250 nin fiyatları ile ilgili yazılarınızı okudum ben daha 1 hafta önce aldım. İstanbulda çok aradım siyah rengini hangi bayii aradıysam yok ve 7.100 den aşağıya bulmak mümkün deil sıfırını + plaka. Alıcaktım lacivert ten başka yok dediklerinde vazgeçtim. Ve çoğu yer 2007 model diyor İthalatçı firmanın bursa sorumlusuna sordum 2007 de Türkiyeye SYM GTS 250 Modelinin gümrüklerden girmediğini belirtti ve Son giren serinin 2006 nın son 6 ayında giriş yaptığını, bu girenleri bazı bayilerin 2007 olarak yazdırdıklarını bunun ileride devir işlemleri yapılırken sorun doğurabileceğini söylediler istersem motorumun 2007 model yazılabileceğini fakat ileride böyle bir sorunla karşılaşılırsa sorumlu olmadıklarını belirttiler. Bende bunu yüksek kademedeki bir yetkiliden duyunca 2007 model yazdırmamaya karar verdim.

Sonuca gelecek olursak 7.350 ye sıfır bir GTS aldım siyahından (bursada buldum biraz zor oldu ama istanbulun altını üstüne getirdikten sonra :) ) Normalde 7.150 + 150 plaka dediler ben + 50 ytl daha verdim özel plaka için. Sıfır GTS almak isteyen arkadaşlara model yılı konusunda hassas olmalarını öneririm sonradan başları ağrımasın.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
bende siyah istiyorum araştırma yaptım 2006 2007 yi hiç sormamıştım nasıl bı problem oluyomus acaba
palaka konusunda ıst de de 50 ytl ye ozel plaka alınıyormu mesela 34umt34 pu plakayı alabılme ımkanım olabılırmı
fuarda da bı bakıcam motora herkese haber saldım bakalım hayırısı
pesınım olsa 2 dakka dusunmezdım ama pesınım yok o zorluyo benı:(
 
Katılım
10 Ocak 2007
Mesajlar
49
Arkadaşlar GTS 250 nin fiyatları ile ilgili yazılarınızı okudum ben daha 1 hafta önce aldım. İstanbulda çok aradım siyah rengini hangi bayii aradıysam yok ve 7.100 den aşağıya bulmak mümkün deil sıfırını + plaka. Alıcaktım lacivert ten başka yok dediklerinde vazgeçtim. Ve çoğu yer 2007 model diyor İthalatçı firmanın bursa sorumlusuna sordum 2007 de Türkiyeye SYM GTS 250 Modelinin gümrüklerden girmediğini belirtti ve Son giren serinin 2006 nın son 6 ayında giriş yaptığını, bu girenleri bazı bayilerin 2007 olarak yazdırdıklarını bunun ileride devir işlemleri yapılırken sorun doğurabileceğini söylediler istersem motorumun 2007 model yazılabileceğini fakat ileride böyle bir sorunla karşılaşılırsa sorumlu olmadıklarını belirttiler. Bende bunu yüksek kademedeki bir yetkiliden duyunca 2007 model yazdırmamaya karar verdim.

Sonuca gelecek olursak 7.350 ye sıfır bir GTS aldım siyahından (bursada buldum biraz zor oldu ama istanbulun altını üstüne getirdikten sonra :) ) Normalde 7.150 + 150 plaka dediler ben + 50 ytl daha verdim özel plaka için. Sıfır GTS almak isteyen arkadaşlara model yılı konusunda hassas olmalarını öneririm sonradan başları ağrımasın.

arkadaşım öncelikle yeni motorun hayırlı olsun gerçekten güzel bir seçim yapmışsın 1 ay önce birçok bayiide olan gts 250 fuar zamanı karaborsaya düştü demek buda fiyatların oldukça yükseleceği anlamına gelir alacak olanlara allah yardım etsin...:queen:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
68
arkadaşım öncelikle yeni motorun hayırlı olsun gerçekten güzel bir seçim yapmışsın 1 ay önce birçok bayiide olan gts 250 fuar zamanı karaborsaya düştü demek buda fiyatların oldukça yükseleceği anlamına gelir alacak olanlara allah yardım etsin...:queen:


Abi karaborsa olayını sordum bayii lere olmaz dediler. Asıl ithalatçı firma 2007 de alet girmediğini diğer girenlerinde çoğunun satıldığını söylediler. Ben hangi firmaya peşin para teklif ettiysem 2 ay sonra çıkarabilirz motoru dediler. Bide şu yönden bak olmaması normal. Sadece bursada POLİS lerin altına 20 tane sym verdi benim aldığım bayii. Şu an emniyet daha fazla istiyor burda ama adam elinde olamadığı için veremiyor.

Alette polislerde fena durmuyor hani. Sis farlarının yerinde flaşörler şekil duruyor. Orjinalliği bozmak istemesem taktırırdım ;)


Diğer arkadaşın plaka sorusuna gelince. Önce U harfi ile başlayan plakaların hangi şube tarafından verildiğini öğren. Sonra umt veriliyomu diye öğreneceksin. Bunları şöyle yapabilirsin. Yolda gördüğün U ile başlayan bi plakayı yaz emniyetin sitesindeki araç sorgulamaya orada sana hangi şubeye bağlı olduğu çıkar sonra umt işine bakarsın ;)

Birde şöyle bi durum var ben motoru bulmadan plakayı aramaya geçmiştim. amacım 34 FFF .. almaktı güngören veriyomuş oda 600 ytl fiyat çekti bi kaç tane kalmış.

Bursada öyle olmadı bana 50 ytl ye patladı bide plakayı veren memur kardeş 303 ü beğendin mi diye sordu eksik olmasın :D
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
68
Arkadaşlar ben benim GTS e xenon taktırmak istiyorum 8000 k lık. Varmı bildiğiniz, tavsiye edebileceğiniz güzel biyer?
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
388
selamun aleyküm dostlar uzun zaman yoktum modem arızalıydı:pr: , bugün fuara gittim joyride 200 6,250 gts 8,250 olmuş neden uçmuş fiyatlar? kampanya fiyatı 4500 tu neden fuarda uçtu fiyatlar???

altan motora 19bin km deyken silindir piston sekman yaptırdım 2 yıl garantili parçalar ve 4bin km sonra motor sibop kırdı motoru komple parçaladı. durumu anlattım parça yorgunluğu dediler ama korlasa sordum böyle bişey olamaz dediler!! 550ytl yeni masraf yapmıştım. şimdi işin içinden nasıl çıkıcam fikir verirmisiniz lütfen ne yapmalıyım:salut: :salut: :salut: 2004 model motorum elimde patladı satamamda masraf çok:pr:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
selamun aleyküm dostlar uzun zaman yoktum modem arızalıydı:pr: , bugün fuara gittim joyride 200 6,250 gts 8,250 olmuş neden uçmuş fiyatlar? kampanya fiyatı 4500 tu neden fuarda uçtu fiyatlar???

altan motora 19bin km deyken silindir piston sekman yaptırdım 2 yıl garantili parçalar ve 4bin km sonra motor sibop kırdı motoru komple parçaladı. durumu anlattım parça yorgunluğu dediler ama korlasa sordum böyle bişey olamaz dediler!! 550ytl yeni masraf yapmıştım. şimdi işin içinden nasıl çıkıcam fikir verirmisiniz lütfen ne yapmalıyım:salut: :salut: :salut: 2004 model motorum elimde patladı satamamda masraf çok:pr:

hocam geçmiş olsun yav...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst