Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ellerine saglık güsel olmus.. Bende Atlas a katılıorum..Ustteki sıra fazla gibi ama yinede güsel duruo..:wiinkk:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
119
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam herkese yaw.. alican abi gidyomusun çanakklale gezisine :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
119
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abicim benim memleket Çanakkale zaten :) çanakkale şehitler abidesine giderken kilitbahiri geçtikten 19 km sonra ALÇITEPE diye bir köy var savaş zamanı ismi KİRTE orası benim köyüm zaten .... Bu geziyi ne zaman planlıyorsunuz acaba ??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abicim benim memleket Çanakkale zaten :) çanakkale şehitler abidesine giderken kilitbahiri geçtikten 19 km sonra ALÇITEPE diye bir köy var savaş zamanı ismi KİRTE orası benim köyüm zaten .... Bu geziyi ne zaman planlıyorsunuz acaba ??

Burgman başlığından da takip edebilirsin..:wiinkk:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
119
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkür ederim abicim çok açıklayıcı olmuş cevabın :) :)
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
62
Arkadaşlar

Bir arkadaşımıza sıfır SYM 250 almayı düşünüyoruz. Tavsiye edeceğiniz bir bayii varmı
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Arkadaşlar

Bir arkadaşımıza sıfır SYM 250 almayı düşünüyoruz. Tavsiye edeceğiniz bir bayii varmı


Öncelikle hayırlısı olur inşallah, ben NBC motordan almıştım, sanırım Altan motorda satıyor, buralara sorabilirsiniz.


Bu arada uzun zamandır ilk defa cumartesim boş, bu bahaneyle T&T kardeşlere uğrayayım diyorum, varmı gelcek arkadaş?
 
Katılım
23 Şub 2007
Mesajlar
21
SLM arkadaşlar...
Eger temiz bir GTS 250 bulabilirsem bende aranıza katılmak istiyorum! Ayrıca tek kişi degilde 2 kişilik haftasonu gezileri için SYM gts 250 ne kadar uygundur bilemiyorum çünkü amacım her haftasonu olmasada 15 günde bir istanbul dışına kaçmak. Acaba gerek özellik gerekse performans açısından gts 250 iki kişi haftasonu gezileri için yeterli olur mu?

Arkadaşlar soruma cvp alana kadar motoru aldım :queen: temiz bir gts 250 buldum ve hemen aldım umarım yukarıdaki beklentilerimi karşılar... İlk gezi organizasyonunda görüşmek tanışmak dileğiyle sevgiler
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Arkadaşlar soruma cvp alana kadar motoru aldım :queen: temiz bir gts 250 buldum ve hemen aldım umarım yukarıdaki beklentilerimi karşılar... İlk gezi organizasyonunda görüşmek tanışmak dileğiyle sevgiler

Hayırlı olsun, Allah kazasız belasız sürüş nasip etsin.
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
Arkadaşlar soruma cvp alana kadar motoru aldım :queen: temiz bir gts 250 buldum ve hemen aldım umarım yukarıdaki beklentilerimi karşılar... İlk gezi organizasyonunda görüşmek tanışmak dileğiyle sevgiler


hayırlı olsun nerden buldun bnde bakıyorumda:) kaca geldi toplam:)
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Hayırlı uğurlu olsun, keyifli neşeli sürüşler nasip olsun.

Zühtüpaşam, Tarden yokmu arkadaşlar cumartesi Altan motora giden, tabii siz artik burgman başlığını izliyorsunuz takılmıyorsunuz buralara.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun, keyifli neşeli sürüşler nasip olsun.

Zühtüpaşam, Tarden yokmu arkadaşlar cumartesi Altan motora giden, tabii siz artik burgman başlığını izliyorsunuz takılmıyorsunuz buralara.

Yok be kardeşim bugun oradaydım hatta yarım saat önce geldim.Benim için motorun markası değil karşımdakinin motorcu ruha sahip olması önemli.merak etme paşamda bende heryerdeyiz.Ama yarın ciddi sağanak yağmur bekleniyor.Yağmazsa ben çıkar takılırım ama tamer abilere doğru değil..
Bakalım yarın ola hayrola...
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Valla bravo, anında yazarak cevap cuk verilmiş oldu, demekki izliyormuşsun :) Yağmur bekleniyor ama öğleden önceydi galiba, sonra duruyordu, tekrar bakarım raporlara. Bir yerlere gidersen konuşalım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hava durumundan anlayan sensin ben baktım saganak gorunuyor.Birde sen bak bakalım. telefonum zaten sende var..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
Heh Bugun Altan Motorda Sym , Burgman , Kymco buluşması vardı.
Herkes Lastik değiştiriyor. EEE adı üstünde iki teker. Hayata iki tekerle bağlıyız.
Onlarda sağlam olmalı. :cat:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
valla benim kanıma girdiler ben degistirecegim lastiklerimi ... tamer abi ellerine saglık... canakkale donusu birdaha bakalım motora... pascha sen cok saol benimle oralara kadar geldin ... bir ara toplanalım ...
 
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
18
Bugün altan motorda lastikleri değiştirdim. Ve topikten birkaç arkadaşla da karşılaştım ve tanışmış olduk. Lastiklerin farkı birkaç yüz klm yaptıktan sonra belli olur esasında ama bugün daha 100 m gittiğim zaman bile çok fark olduğunun farkına vardım. Yani çıkarttığım lastiklerin ne kadar dandik olduğunu anlayın.:) Yere tutunuşu ve dönüşlerde yatışı çok güzel oldu. Bütün SYM cilere lastik değişimini tavsiye ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst